parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/10/11 - 11:05
  • - تعداد بازدید: 10
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

توسعه همکاری‌های بین‌بخشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با هلال‌احمر

در نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بر توسعه همکاری‌های بین‌بخشی در راستای بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود طرفین و گسترش ارائه خدمات درمانی و دارویی به مردم تأکید شد.

به گزارش وب‌دا، دکتر سیدجواد پورنقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه حوزه سلامت مستلزم سرمایه‌گذاری است، گفت: مشارکت فعالانه بخش خصوصی و دولتی و نهادهای عمومی و غیردولتی هرچه افزایش یابد سبب رشد حوزه سلامت خواهد شد.



 



وی تصریح کرد: مسیر کاری ما با سلامت مردم همراستا است و به همین سبب در این مسیر از تمام ظرفیت‌هایی که به این حوزه کمک می‌کند حمایت خواهیم کرد، ازجمله جمعیت هلال احمر که با جدیت بیشتری باید این ظرفیت را در استان حفظ و پررنگ کنیم.



 



ابوالفضل محبان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و خدمات دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: آمادگی خود را به‌منظور توسعه همکاری‌های مشترک و هرکمکی در حوزه خدمات‌رسانی اعلام می‌کنیم در کنار دانشگاه و کادر سلامت استان هستیم.



 



وی بیان کرد: ارائه خدمات به مردم در کنار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی جزو مأموریت‌های جمعیت هلال احمر است و این مهم را وظیفه خود می‌دانیم.



 



گفتنی است؛ در این نشست موضوعات مشترک کاری در حوزه دارویی و... مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت و بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و بالقوه در راستای تقویت حوزه سلامت استان تأکید شد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11434
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید