parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/11/02 - 08:11
  • - تعداد بازدید: 17
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

توسعه همکاری‌های مشترک علمی و پژوهشی با دستگاه‌های اجرایی استان

سرپرست دفتر ارتباط با صنعت در معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از توسعه همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه با دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 7 تفاهم نامه مشترک و یک قرار داد با دستگاه‌های اجرایی با محوریت همکاری‌های مشترک در حوزه‌های کاری منعقد شده است.





مهندس علی درمحمدی روز دوشنبه دوم بهمن ماه 1402 در گفت و گو با خبرنگار وبدا، هدف از این اقدام را پیاده سازی، بهره برداری و ارتقاء دانش و فناوری در حوزه طرح های بنیادی، کاربردی، فناورانه و ارتباط با صنعت برشمرد.



 



وی تصریح کرد: استفاده مطلوب از امکانات، تجهیزات، متخصصان و کارشناسان به منظور تعریف و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی_ کاربردی مورد نیاز، همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزشی، کنفرانس‌ها، همایش‌ها و سمینارهای علمی و تخصصی در موضوعات مرتبط، همکاری و مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌ها در زمینه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، همکاری در راستای ارائه مشاوره‌های تخصصی درخصوص پیشبرد اهداف سازمانی و همکاری در زمینه مبادله اطلاعات و داده های علمی و پژوهشی از جمله مفاد تفاهم نامه همکاری مشترک است.





وی با بیان اینکه گسترش ارتباط دانشگاه و صنعت با هدف توسعه علم و فناوری و گسترش پژوهش‌های تقاضا محور نیز از رسالت های دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه است، عنوان کرد: در همین راستا نیز امسال 9 بازدید از صنایع با حضور دانشجویان انجام شده است.





سرپرست دفتر ارتباط با صنعت در معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: با هدف ظرفیت سازی و ارتقای مهارت های شرکت کنندگان در زمینه پژوهش های تقاضامحور از ابتدای امسال تاکنون 20 کارگاه آموزشی در خصوص توانایی جذب منابع مالی و نوشتن پروپوزال طرح های پژوهشی و خدماتی ارتباط با صنعت برگزار و 260 گواهی نامه صادر شده است.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12712
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید