parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/09/02 - 11:36
  • - تعداد بازدید: 7
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه و استان برگزار می‌شود

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری بیست و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه و استان در آذرماه جاری خبر داد و گفت: فراخوان شرکت در این جشنواره منتشر شده است.

دکتر امیرعلی قهرمانی روز چهارشنبه دوم آذرماه 1401 در گفت و گو با وب‌دا، با بیان اینکه توسعه و ترویج پژوهش و فناوری در برنامه ششم توسعه مدنظر قرار دارد، ادامه داد: در این راستا، تشویق و تقویت و ایجاد انگیزه در میان اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و فناوران دانشگاه مدنظر معاونت تحقیقات قرار دارد و متناسب با دستورالعمل‌های ابلاغی در این راستا اقدام می‌کند.



 



وی با اشاره به انتشار فراخوان پژوهشگر برتر استانی، عنوان کرد: این جشنواره به منظور توسعه و ترویج پژوهش و فناوری و ارتقاء منزلت و جایگاه پژوهش و فناوری و معرفی توانمندی‌های پژوهشی، فناوری و نوآوری استان برگزار می‌شود.



 



وی تصریح کرد: پژوهشگرانی که تمایل به شرکت در جشنواره استانی و دانشگاهی را دارند، باید فعالیت‌های پژوهشی مرتبط را طبق فایل پیوست تکمیل کرده و مستندات لازم را تا تاريخ هشتم آذر ماه 1401 به این معاونت ارسال نمایند.



 



معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: نقش طرح فناور در حل مشکلات با رفع نیازهای کشور، نقش آفرینی موثر فناور در کارآفرینی و اشتغال، میزان فروش محصول فناور و میزان صادرات محصول، میزان تقاضا برای محصول از بازار هدف و سطح آمادگی فناوری و میزان پیچیدگی نوآوری محصول و همچنین مستندسازی طرح محصول فناورانه از مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب فناور برتر این جشنواره هستند.



 



پژوهشگر برتر.doc



برای دریافت فرم‌ها و دستورالعمل‌ها و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11300
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید