parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/11/18 - 10:28
  • - تعداد بازدید: 16
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

جلسه كميته پيگيری و پياده‌سازی توليد نان كامل در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد

سومین جلسه كميته پيگيري و پياده سازي توليد نان كامل ذيل كارگروه گندم، آرد و نان استان در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد.

 



به گزارش وب‌دا، این جلسه روز سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه 1402، با حضور اعضای کمیته و به ریاست نماینده تام الاختیار مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري و دبیری شورای سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی استان در محل سالن اجتماعات شهید رجائی ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.



 



محمود بهنیا رئیس دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی استان بعنوان دبیر کمیته در این جلسه بر همکاری و مشارکت جدی تمام دستگاه‌های مرتبط استانی در راستای اجرایی شدن تولید نان با آرد کامل تا قبل از پایان سال جاری تأکید کرد.



 



وی افزود: اعضای کمیته در خصوص قیمت آرد و نان کامل در سطح استان برای تصویب آن در کمیسیون نظارت و ابلاغ آن به اتحادیه خبازان، راهکارها و پیشنهادات خود را ارائه خواهند داد.



 



بر اساس این گزارش؛ تأمین سهمیه آرد کامل با قیمت مناسب برای پخت نان کامل برای نانوایی بیمارستان امام حسن(ع) درکنار سایر نانوایی‌های متقاضی و دارای شرایط پخت نان کامل در سطح شهر بجنورد ازجمله مصوبات این جلسه بود.



 



همچنین مقرر شد به منظور اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی جایگزینی نان معمولی با نان کامل، براساس شيوه نامه ((آرد و نان کامل و نظارت بر آن)) ابلاغی از دبيرخانۀ شوراي عالي سلامت و امنيت غذايي کشور، کمیته اطلاع رسانی و تولید محتوای پیامهای بهداشتی با محوریت معاونت بهداشت دانشگاه و با همکاری تمام دستگاه های اجرایی استان ازجمله صدا و سیمای استان، شرکت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران، شهرداري، سازمان فني حرفه اي، اتحاديه نانوايان، اداره کل آموزش وپرورش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و...  فعالیت خود را در اسرع وقت آغاز کنند.



 



گفتنی است؛ این کمیته براساس برنامه عملیاتی مربوطه با ریاست استاندار، نسبت به  پايش و راهبري اجراي فعاليت‌هاي پيش بيني شده در برنامه، اقدامات و پیگیری‌های لازم را به عمل خواهد آورد.



 




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12741
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید