parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/02/11 - 03:01
  • - تعداد بازدید: 8
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

حضور صمیمانه دکتر شاهین‌فر در یک مرکز خدمات جامع سلامت بجنورد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی به مناسبت هفته سلامت، در جمع صمیمی رابطان بهداشتی و سفیران سلامت مرکز خدمات جامع سلامت رسول اکرم(ص) بجنورد حضور یافت و از فعالیت‌های آنان به عنوان ظرفیت‌های ارزشمند حوزه سلامت قدردانی کرد.

 



به گزارش وب‌دا، دکتر جواد شاهین‌فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به همراه دکتر نعمتی سرپرست مرکز بهداشت بجنورد روز دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه 1402 در سومین روز از هفته سلامت در جمع صمیمی رابطان بهداشتی، سفیران سلامت و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت رسول اکرم(ص) بجنورد گفت: رابطان سلامت پیوندی بین مسئولان و جامعه هستند و می‌توان از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف حوزه سلامت بهره‌مند شد.



 



وی از برنامه‌ریزی‌ها برای پایه‌گذاری سلول درمانی با حضور اساتید دانشگاه تهران و مراکز تحقیقاتی در استان خبر داد و گفت: سلول درمانی آخرین تکنولوژی در درمان بیماری‌های صعب‌العلاج و ناباروری است.



 



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: با این اقدام، استان به قطب سلول درمانی کشور  مبدل می‌شود و درمان ناباروری و بیماری‌های صعب‌العلاج و همچنین بیماری دیابت و سوختگی‌ها ممکن و تسهیل خواهد شد.



 



وی در این نشست با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای ساخت بیمارستان سبز ۳۲۰ تختخوابی مادر و کودک استان، عنوان کرد: با جدیت به دنبال آغاز ساخت این مهم‌ترین ابرپروژه درمانی استان با محوریت عدالت در سلامت که موجب تسهیل دسترسی آسان به بهداشت و درمان می‌شود، هستیم.



 



وی با بیان اینکه این بیمارستان مجهز به تکنولوژی و فناوری‌های روز و در راستای ارتقای خدمات به مادران و کودکان استان ساخته می‌شود، گفت: ساخت بیمارستان تخصصی مادر و کودک از نیازهای ضروری مادران این سرزمین است تا با جانمایی درست، امکان دسترسی همگان به آن فراهم باشد.



 



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این بیمارستان، مرکز تخصصی و مجهز سطح ۳ ناباروری نیز راه اندازی خواهد شد، عنوان کرد: این اقدام به ۳۲ هزار مادر نابارور در استان کمک شایانی خواهد کرد.



 



دکتر شاهین‌فر ضمن قدردانی از زحمات کارکنان بهداشت و درمان و فعالان حوزه سلامت بخصوص در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان بیان کرد: زحمات و خدمات شما در ذهن مدیران سلامت همواره ماندگار و قابل قدرشناسی‌ست که هفته سلامت نیز فرصت کوچکی برای تجلی قدردانی‌ها از فعالان این عرصه فراهم کرده است.



 



 




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11963
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید