parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/10 - 08:44
  • - تعداد بازدید: 46
  • - زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

خدمت‌رسانی علوم پزشکی خراسان شمالی به بیش از 15 هزار زائر اربعین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به میزبانی از ۶۰۰۰ زائر در موکب شهر کربلا و اعزام تیم‌های درمانی، گفت: حدود ۹۰۰۰ خدمت بهداشتی و درمانی به زائران حسینی ارائه شد.

 
 
دکتر جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با وبدا با بیان اینکه تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در مسیر پیاده‌روی اربعین، بیش از ۸۰۰۰ خدمت مختلف به زائران ارائه کرد، افزود: این خدمات شامل ویزیت پزشک، تریاژ و کنترل فشار خون، خدمات دارویی، سرم تراپی و تزریقات بوده است.
 
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: موکب دانشگاه در کربلا به مدت حدود ۲۰ روز فعال و میزبان دانشجویان سراسر کشور بود.
 
 
دکتر شاهین‌فر تصریح کرد: در این موکب هر روز حداقل ۱۵۰ دانشجوی دختر و ۱۵۰ دانشجو پسر اسکان داده می‌شدند و در تمام وعده‌های صبحانه، ناهار و شام پذیرایی انجام می‌شد، به عبارتی بالغ بر ۶۰۰۰ زائر طی این مدت اسکان داده شدند.
 
 
وی اضافه کرد: روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ وعده غذایی میان زائران توزیع شد و در مجموع بالغ بر ۲۰ هزار وعده غذایی در اختیار زائران حسینی قرار گرفت.
 
 
وی همچنین با اشاره به فعالیت تیم اورژانس اعزامی به مراسم اربعین، گفت: مجموعا 576 ماموریت انجام شد؛ همچنین 520 نفر به صورت حضوری مراجعه و درمان شدند.
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 48799
کلمات کلیدی
محبوبه عبدی
خبرنگار

محبوبه عبدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید