parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/08/24 - 01:49
  • - تعداد بازدید: 4
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

خودکفایی در بخش غذا و دارو با استفاده از دانش بنیان ها

استاندار خراسان شمالی در اولین رویداد ملی سرمایه گذاری فناوری سلامت با بیان این که استان دارای شرایط مساعدی در بخش غذا و داروست، اعلام کرد: می توان در این بخش یافته های گذشته را نظام مند و به علوم جدید تبدیل کرد و به موفقیت های بزرگی در تولید دارو دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری و‌بدا، «دکتر محمدرضا حسین نژاد» روز سه شنبه 24 آبان ماه 1401 فعالیت سرمایه گذاران و شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت را موجب استقلال در تامین غذا و دارو ذکر و اعلام کرد: امنیت غذایی و دارویی به جز با این تعامل ها و همکاری ها امکان پذیر نمی شود.



 



وی با بیان این که امروزه سیستم های کاری، اداری، کارگاهی و نظامی جهان دارای پیوست پیشگیری و درمان هستند، اعلام کرد: تأمین تجهیزات برای تحقق این پیوست بسیار ضروری است و تأمین آن‌ها نیازمند سرمایه است.



 



استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران این حوزه در امر پیشگیری و درمان سهیم هستند و حضور آن ها برای تامین مالی طرح های فناورانه حوزه سلامت مهم و مقدس است.



 



وی یادآوری کرد: ادغام دانش و تجهیزات موجب حصول نتیجه می شود و بدون این پیوند این مهم انجام نمی شود.



 



دکتر حسین‌نژاد خاطر نشان کرد: خراسان شمالی آماده هر نوع حمایت از سرمایه گذاران در بخش دارو غذا را دارد تا با این هدف گذاری به اهداف مورد نظر دست یافته و شاهد تسریع در پیشرفت های این حوزه باشیم.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11273
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید