parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/08/21 - 03:13
  • - تعداد بازدید: 10
  • - زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /appsettingFree

خیران سلامت خراسان شمالی در حوزه دانش‌آموزی تقدیر شدند

طی مراسمی با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، خیران سلامت در حوزه دانش‌آموزی این استان تقدیر شدند.

به گزارش وب‌دا، امروز شنبه 21 آبان‌ماه 1401 در مراسم تجلیل از خیران سلامت دانش آموزی، استاندار خراسان شمالی به پاس خدمات ارزنده دانشگاه علوم پزشکی در راستای ارتقاء سلامت نوجوانان و دانش آموزان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اهداء لوح تقدیر، قدردانی کرد.



دکتر محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم گفت: اگر پیکره یک جامعه در راستای اهداف سلامت حرکت کند بدون شک در تمام قسمت‌های دیگر آن شاهد توسعه متوازن خواهیم بود.



 



وی با تاکید بر ارج نهادن به خدمات خیرین سلامت به ویژه حوزه دانش آموزی افزود: انجام اقدامات خیرخواهانه در جامعه به ویژه برای دانش آموزان بعنوان سکانداران کشور یک حرکت دو سویه با مدیران متولی است که همیشه باید مورد توجه قرار گیرد.



 



وی، همکاری و هم افزایی دستگاه‌های مرتبط برای  ارتقای سلامت دانش‌آموزان را حرکتی اصولی در راستای مصالح جامعه ذکر و عنوان کرد: تلاش و اقدام برای کمک به همنوع و رفع مشکلات از نیازها و ضرورت‌های داشتن بدنه ای سالم در جامعه است زیرا بهره گیری از زندگی خوب در اجتماع زمانی میسر می‌شود که اجزای جامعه دارای توسعه متوازن و متعادل باشد.



 



استاندار خراسان شمالی دانش آموزان را سکانداران کشور در آینده اعلام و تصریح کرد: امیدواریم تجلیل از خیران و نیکوکاران با شتاب بیشتری ادامه یابد تا خدمات درمانی و بهداشتی مناسب تری به مردم ارائه شود.



 



بر اساس این گزارش، دکتر سید جواد پورنقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این مراسم برنامه های ارتقاء سلامت برای نوجوانان و دانش آموزان را تشریح و اعلام کرد: ارتقاء سلامت دانش آموزان، ضامن سلامت جامعه و آینده کشور است و موجب پایداری برنامه های توسعه ای می شود.



 



وی با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، حفظ و ارتقاء سلامت جسمی و روانی نوجوانان و دانش آموزان را به عنوان اولویت و ضرورت در برنامه های خود قرار داده است، افزود: در راستای تحقق اهداف نظام سلامت تاکنون همکاری هایی با دستگاه های مرتبط از جمله آموزش و پرورش انجام و از ظرفیت خیران سلامت نیز بهره گیری شده است.



 



گفتنی است؛ در این مراسم از دکتر محمدرضا اکبری، دکتر مریم پورآدرینه، نسرین علیزاده، زهرا رحمانیه و سارا نوروزیان و نیز دکتر نوید ابراهیمی‌پور از فعالان حوزه خیران سلامت دانش آموزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و دیگر خیران، با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.



 



 




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11258
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید