parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/09/24 - 19:22
  • - تعداد بازدید: 17
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی دبیر فرهنگی منطقه ۹ آمایشی شد

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در اختتامیه نشست دیدبانی فرهنگی که با حضور مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت و مدیران فرهنگی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه9 کشور برگزار شد، به عنوان دبیر جدید این منطقه معرفی شد.

 



به گزارش وبدا، اسماعیل عجم مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت، ظهر روز پنج شنبه 23 آذرماه 1402 در اختتامیه نشست دیدبانی فرهنگی کلان منطقه ۹ آمایشی که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد، با تقدیر از فعالیت های فرهنگی اجرا شده در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: مدیریت فرهنگی توانسته با هزینه‌های کم، ظرفیت‌های بزرگی مانند سالن ورزشی بدنسازی را ایجاد کند و این اقدام برای سایر دانشگاه ها نیز باید الگو شود.



 



مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت برگزاری اردوهای طبیعت گردی ساده برای دانشجویان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: این امر نیز بدون هزینه های سنگین قابل اجرا است.



 



وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره قرآن، افزود: باید زمینه را برای رشد دانشجویان فراهم کرد و صرفا به وجود چند قاری و حافظ در دانشگاه اکتفا نکرد.



 



عجم بر افزایش کرسی های آزاداندیشی و برگزاری تریبون‌های آزاد، مناظرات دانشجویی و گفتگو تاکید کرد و گفت: ایجاد باب گفتگو می‌تواند در تعامل دانشجویان موثر باشد.



 



وی در پایان دوری از روزمرگی در کار فرهنگی را ضروری دانست و گفت: باید از این فرصت استفاده کرد و به دنبال اقدامات خلاقانه بود.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12641
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید