parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/07/12 - 01:26
  • - تعداد بازدید: 19
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در المپیاد علمی کشوری

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: دانشجویان این دانشگاه موفق به کسب سه دیپلم افتخار در پانزدهمین المپیاد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور شدند.

 



دکتر علی اسماعیلی روز چهارشنبه 12 مهرماه 1402 در گفتگو با وبدا اظهار کرد: درخشش دانشجویان با کسب دو دیپلم افتخار در حیطه ی “همگرایی در علوم پایه“ توسط دانشجویان رشته پزشکی خانم نگین آرمیده و خانم آرینا انصاری و یک دیپلم افتخار در حیطه ی "آموزش پزشکی " توسط سارا خسروپناه از دانشجویان کوشای این دانشگاه در پانزدهمین دوره المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور، مایه افتخار و سربلندی است، چرا که فصلی جدید از مسیر تلاش و کوشش برای سال های آتی گشوده شد.



 



وی ضمن تبریک به این دانشجویان افتخارآفرین، افزود: درخشش در این دوره مسابقات، نشانگر و امیدبخش نسلی نوخاسته و تلاشگر است که نه تنها در عرصه آموزش که در سطحی بالاتر و تازه تر با کوشش مضاعف و ‌انگیزه قوی درصدد فتح قله های مو‌فقیت و افتخار هستند.



 



وی همچنین  از زحمات و تلاش های دکتر فاطمه عروجعلیان استاد حیطه ی همگرایی در علوم پایه و سرکار خانم گریوانی استاد حیطه ی آموزش پزشکی برای  آماده سازی، آموزش و راهنمایی دانشجویان قدردانی کرد.



 



بر اساس این گزارش؛ پانزدهمین المپیاد دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی با حضور وزیر بهداشت برگزار و از رتبه‌های برتر تقدیر شد.



 



 




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12468
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید