parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/01/24 - 17:40
  • - تعداد بازدید: 13
  • - زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

دعوت از جامعه دانشگاهی علوم پزشکی خراسان شمالی برای حضور در راهپیمایی روز قدس

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با صدور پیامی، جامعه بزرگ بهداشت و درمان، کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس همگام با آحاد مردم جامعه دعوت کرد.

به گزارش وب‌دا، دکتر جواد شاهین فر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این پیام آورده است:



 



جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در فلسطین اشغالی درحالی روز به روز گسترش پیدا می کند که خود درگیر شدیدترین مشکلات و اعتراضات داخلی هستند به طوری که سعی دارند با این جنایات افکارعمومی را از سوی وضعیت آشفته داخلی خود پنهان کنند.



 



روز قدس که با ابتکار بنیان گذار انقلاب اسلامی پایه ریزی شد، اکنون در کشورهای متعددی برگزار می شود و این نشانی دیگر از افول رژیم صهیونیستی است؛ افولی که در آینده ای نزدیک یقینا به فروپاشی خواهد انجامید.



 



اما در این بین وظیفه مردم و مسئولان ایران آن است که با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، گامی دیگر در جهت نابودی این رژیم غاصب بردارند.



 



از این رو اینجانب تمامی کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و آحاد مردم عزیز استان را به حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی دعوت کرده تا با حضور بااقتدار خود باری دیگر نشان دهیم مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند و به زودی قدس آزاد خواهد شد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11887
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید