parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/10/06 - 12:54
  • - تعداد بازدید: 12
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

دفتر صنعت، نوآوری و فناوری دانشگاه در دانشکده پرستاری بجنورد راه‌اندازی شد

دفتر صنعت، نوآوری و فناوری (صنف) دانشگاه با حضور دکتر بهرام بیباک، معاون فناوری و تحقیقات دانشگاه و دکتر علی اسماعیلی، معاون آموزشی دانشگاه در دانشکده پرستاری افتتاح شد.

 



به گزارش وبدا، دکتر علی اسماعیلی، معاون آموزشی دانشگاه در حاشیه این مراسم  تلاش همکاران دانشکده پرستاری بجنورد را در راستای پویایی علمی و حرکت در مسیر توسعه و رفع نیاز در حوزه ابزارهای سلامت محور، بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: دانشکده های علوم پزشکی دانشگاه، حرکت در این مسیر را سرلوحه پژوهش و تحقیقات خود قرار دهند.



 



دکتر بیباک معاون فناوری و تحقیقات دانشگاه نیز در آیین افتتاحیه این دفتر گفت: راه اندازی این دفتر برای اولین بار در دانشگاه، تلاشی در جهت حرکت به سوی دانشگاه های نسل سوم و محصول محور است.



 



وی ترویج نگرش ها برای انجام پژوهش های محصول محور در بین دانشجویان و اعضای هیئت علمی را راهکاری کلیدی در جهت رفع نیازهای داخلی در حوزه بهداشت و درمان دانست.



 



گفتنی است دکتر حسن عباسی، عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری به عنوان اولین مسئول دفتر صنعت، نوآوری فناوری (صنف) دانشکده معرفی شد.



 



توانمندسازی دانشجویان و اساتید در حوزه فناوری و شناسایی پتانسیل های اعضای هیات علمی در حوزه فناوری از جمله اهداف اصلی این دفتر به شمار می‌آید.



 



بر اساس این گزارش، برگزاری سلسله کارگاه‌های توانمندسازی دانشجویان با هدف کارآفرینی نخستین برنامه اجرایی این دفتر خواهد بود.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12669
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید