parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/08/02 - 02:32
  • - تعداد بازدید: 15
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

دیدار رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور با دکتر شاهین‌فر

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور در دیدار با دکتر شاهین‌فر ضمن تبیین ماهیت و نقش این نهاد در پیشرفت علمی و زیرساختی کشور، از خدمت‌رسانی جهادی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در حوزه سلامت تقدیر کرد.

 



به گزارش وب‌دا، دکتر محمدحسین زارع‌زاده روز سه‌شنبه دوم آبان‌ماه 1402 در این دیدار که در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی انجام شد، از فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی به عنوان بسیج خدمت یاد کرد و افزود: مجامع دانشگاهی بهترین فضا برای کادرسازی و کادریابی است.



 



وی با تأکید بر اینکه خدمات بسیج باید در مجامع علمی پررنگ‌تر و برای مردم تبیین شود، تصریح کرد: با شناسایی مظاهر پیشرفت و معرفی آن به نسل جوان، می‌توان روح ایثار و امیدآفرینی را ترویج داد.



 



دکتر زارع‌زاده گفت: بسیج جامعه پزشکی برای پیشبرد برنامه‌های اساسی وزارت بهداشت با هدف خدمت خالصانه به مردم، در کنار دانشگاه است که منجر به ایجاد امیدآفرینی در جامعه شود.



 



رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این دیدار با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در حوزه توسعه زیرساخت‌های دانشگاه، بر تقویت خدمات جهادی در راستای تسهیل ارائه خدمت به مردم تأکید کرد.



 



 دکتر شاهین‌فر همچنین در این دیدار، آمادگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی را برای کمک به پیشبرد برنامه‌‌های جهادی و خدمت‌رسانی بسیج جامعه پزشکی به مردم مناطق محروم و نیز حضور فعال در مجامع علمی اعلام کرد.



 




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12517
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید