parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/08/11 - 08:01
  • - تعداد بازدید: 7
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

دیدار رئیس دانشگاه با خانواده شهید مدافع سلامت شهرستان فاروج

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به همراه جمعی از مسئولان این دانشگاه با خانواده شهید "مرتضی زهرایی" از شهدای راه سلامت دیدار کرد.

به گزارش وب‌دا، دکتر سیدجواد پورنقی در این دیدار با تأکید بر تداوم راه شهدا گفت: شهید زهرایی همزمان با بهبوهه کرونا در خط مقدم مبارزه با این بیماری، صادقانه و خالصانه خدمت می‌کرد و در نهایت ویژگی‌های بارز کاری و اخلاقی او، فیض شهادت را نصیب او کرد.



 



وی با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند، عنوان کرد: بر خود می‌بالیم که جامعه‌ای ایثارگر داریم که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.



 



رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با این روحیه جهاد و ایثارگری تا کنون فتنه‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و روز به روز مقتدرتر به راه خود ادامه می‌دهد که این مهم را مدیون شهدا و خانواده‌های آنان هستیم.



 



دکتر پورنقی اظهار کرد: امروز نیز در شرایطی که دشمن با جنگ ترکیبی و از طریق فضای مجازی به دنبال وارد کردن هجمه به افکار جوانان ما است، رسالت ما این است که این ایثار و فداکاری‌ها را بازگو و با تبیین حقایق، فرهنگ ایثارگری را در جامعه ترویج کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم.



 



گفتنی است؛ در این دیدار حجت‌الاسلام فرزانه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و نیز امام جمعه و فرماندار شهرستان فاروج حضور داشتند.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11229
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید