parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/01/11 - 01:06
  • - تعداد بازدید: 15
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

رئیس دانشگاه با صدور پیامی فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با صدور پیامی، فرا رسیدن 12 فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

 



به گزارش وبدا، در متن پیام دکتر جواد شاهین‌فر آمده است؛



 



بسم الله الرحمن الرحیم



 



تاریخ ایران اسلامی سراسر فراز و نشیب است اما اگر بخواهیم نقطه عطفی بر تمامی رویدادهای تاریخی این دیار مشخص کنیم، 12 فروردین سال 1358 در اذهان یادآوری می‌شود، زیرا که مردم آگاه، بصیر و شجاع ایران در آن روز با خلق حماسه‌ای بی‌بدیل، «نه» بزرگی به رژیم های استکباری داده و به جمهوری اسلامی ایران «بله» گفتند.



 



مردم ایران اسلامی در آن روز حماسه ای آفریدند که باعث شد جهان در یک شوک فرو رود؛ رأی مردم معادلات و بلوک‌بندی‌های کاذب مستکبران جهان از جمله آمریکا و شوروی را نابود کرد و به جهانیان نشان داد که می‌توان به صورت مستقل روی پای خود ایستاد و زیر بیرق بیگانگان نرفت.



 



استقلال، آزادی و جمهوریت نتیجه رأی 98 درصدی مردم در 12 فروردین سال 1358 بود؛ رایی که ثمره آن پیشرفت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی شده به طوری که ایران از یک کشور زیر سلطه، به یک قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شده است.



 



اینجانب فرا رسیدن این روز را به تمامی مردم ایران علی الخصوص مردم شهیدپرور و انقلابی خراسان شمالی تبریک عرض کرده و امیدواریم با تلاش مضاعف مسئولان و مردم در تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم موفق شویم. ان‌شالله.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12852
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید