parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/05 - 09:17
  • - تعداد بازدید: 61
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree
طی پیامی؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی روز داروساز را تبریک گفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی طی پیامی فرا رسیدن زادروز دانشمند حکیم، زکریای رازی و روز داروساز را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

 
 
به گزارش وبدا، دکتر جواد شاهین فر با انتشار این پیام، ضمن تبریک روز داروساز، به حساسیت ها و دشواری های این حرفه اشاره داشت و موفقیت روز افزون داروسازان ایران و خراسان شمالی را از ایزد منان خواستار شد.
 
 
متن پیام به این شرح است:
 
 
پنجم شهریورماه، سالروز تولد حکیم محمد بن زکریای رازی به عنوان روز داروساز، نشانگر اهمیت و ضرورت این رشته مهم در علم پزشکی و مبین تلاش و مجاهدت داروسازانی است که در حوزه های تأمین و تدارک دارو، توسعه صنعت و گسترش آموزش و پژوهش در علوم دارویی و ارتقاء سلامت تحقیق و تجربه می کنند.
 
همت داروسازان گرانقدر این مرز و بوم در خدمت رسانی و تولید داروها که نقطه عطف آن تولید واکسن کرونا بود، موجب افتخار و بالندگی میهن عزیزمان ایران گشت.
 
بدون تردید زحمات این عزیزان در تسکین آلام دردمندان و در سنگر خود کفایی محصولات دارویی، اطمینان بخش و شایسته تقدیر است. 
 
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، از ایزد منان خواستار توفیق و موفقیت بیشتر داروسازان ایران اسلامی و علی الخصوص داروسازان خراسان شمالی هستم و امیدوارم با فعال شدن دانشکده داروسازی در خراسان شمالی، فعالیت این قشر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و پله های ترقی با سرعت بیشتری طی شود.
  • گروه خبری : اخبار ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 48734
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید