parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/11/04 - 14:02
  • - تعداد بازدید: 15
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

رئیس دانشگاه ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی طی پیامی فرا رسیدن ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر را به تمام شیعیان و رهروان آن حضرت به ویژه همکاران مجموعه بزرگ دانشگاه تبریک گفت.

 



به گزارش وبدا، متن پیام دکتر جواد شاهین فر، به این شرح است:



 



بسم الله الرحمن الرحیم



 



سیزدهم ماه رجب روزی ویژه و مبارک برای نه تنها مسلمانان، بلکه بشریت در تمام هستی است؛ روزی که حضرت علی بن ابی طالب در مقدس ترین نقطه جهان پا به دنیا گذاشت و برکت و مغفرت خداوند را با خود به همراه آورد.



 



در آستانه ولادت بزرگ مردی هستیم که مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت‌یافته در مکتب نبوت شناخته می‌شود. میلاد مولود کعبه، امامی که با سلوک و رفتار و منش خویش، دل‌های تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخت.



 



بی‌تردید حضرت علی(ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش‌های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.



 



اینجانب ولادت امام علی(ع) و روز پدر را به تمامی دانشجویان، اساتید، اعضای هیئت علمی، کادر بهداشت و درمان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و مردم خداجوی استان تبریک عرض کرده و از خداوند متعال خواستاریم ما را همواره پیرو راه ایشان قرار دهند.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12721
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید