parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/12/02 - 08:45
  • - تعداد بازدید: 13
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

رئیس دانشگاه ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی طی پیامی فرا رسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت.

 



به گزارش وبدا، دکتر جواد شاهین‌فر، طی پیامی فرا رسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت و از جوانان خواست با الگوگیری از شخصیت والای ایشان، مسیر رشد و پیشرفت را با سرعت بیشتر طی کنند.



 



متن پیام به این شرح است:



 



یکی از ویژگی‌های بارز حضرت علی‌اکبر(ع) ولایت‌مداری ایشان در اوج جوانی بود. در بین اهالی قوم بنی‌هاشم در روز عاشورا اولین نفری بود که به نبرد با دشمنان حق برخاست و جانانه جنگید و به شهادت رسید.



 



ایشان که از نظر ظاهری و اخلاقی شبیه ترین انسان ها به پیامبر گرامی اسلام بودند، می توانند برای جوانان یک الگوی مناسب باشند تا جوانان با در نظر گرفتن زندگی و روش ایشان، مسیر رشد و پیشرفت خود را در ابعاد مختلف طی کنند.



 



بدون شک، جامعه جوان پر شور و نشاط بوده و با داشتن نیروهای خلاق و پرتوان می توانیم کشور را به توسعه برسانیم؛ در این راستا جوانی جمعیت امری مهم و ضروری تلقی می شود که در محوریت برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی قرار گرفته است.



 



اینجانب سالروز میلاد فرخنده حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان را به همه جوانان غیور، فرهیخته، با نشاط و پرتلاش خراسان شمالی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند قادر متعال سربلندی و موفقیت همه شما عزیزان را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) مسالت دارم.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12771
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید