parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/11/18 - 15:13
  • - تعداد بازدید: 13
  • - زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /appsettingFree

رئیس و مسئولان دانشگاه با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند

به مناسبت گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، رئیس و اعضای هیات رئیسه با حضور بر مزار شهید گمنام دانشگاه، با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 



به گزارش وبدا، به مناسبت دهه فجر، روز چهارشنبه 18 بهمن ماه 1402، پس از غباررویی مزار مطهر شهید گمنام دانشگاه، جلسه هم اندیشی مدیران دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان امروز با موضوع تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام راحل برگزار شد.



 



دکتر جواد شاهین فر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این جلسه با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی با توجه به وظایف خود، در دورترین نقاط روستایی نیز خدمت رسانی می کند.



 



وی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر وظایف آموزشی، وظایف متعددی در حوزه سلامت شهروندان دارد، افزود: اخیرا پویش ملی سلامت با شرکت 46 میلیون نفر در کشور برگزار شد که نشان دهنده اعتماد مردم به حوزه سلامت است.



 



دکتر شاهین فر خاطرنشان کرد: بارش اطلاعاتی غلطی در اذهان جوانان وجود دارد لذا باید تلاش ما مدیران بیشتر شود تا بتوانیم آینده را بسازیم.



 



رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه هایی بین دانشگاه و سپاه پاسداران، گفت: طرح شهید سلیمانی 2 با موضوع جوانی جمعیت اجرایی خواهد شد.



 



وی افزود: برای نخستین بار پس از یک دهه میزان فرزندآوری در خراسان شمالی صعودی شد و این نشاندهنده اقدامات مفید دانشگاه است.



 



دکتر شاهین فر بر اجرای برنامه های فرهنگی خلاقانه تاکید کرد و ادامه داد: دانشجویان علوم پزشکی بنا به شرایط تحصیلی ویژه تر هستند لذا باید برنامه های تدوین شده نیز خاص تر باشد.



 



سرهنگ مهدی الهی راد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار داشت: دفاع مقدس دوران نورانی در تاریخ ملت ایران است که لحظه لحظه آن سرشار از حماسه ها و رشادت ها است.



 



وی افزود: اقدامات خوبی در حوزه دفاع مقدس صورت گرفته اما کافی نیست؛ ساخت موزه دفاع مقدس آغاز شده و پروژه های دیگری نیز در این حوزه در جریان است.



 



سرهنگ الهی راد بیان کرد: درش آشنایی با دفاع مقدس تا پیش از این اختیاری بود و با پیگیری های انجام شده، این درس در مقاطع تحصیلی اضافه شده است.



 



حجت الاسلام قدیمی، رئیس بازرسی دانشگاه نیز در این جلسه با اشاره به آغاز پروژه ساخت مسجد و بیمارستان مادر و کودک در سایت پردیس دانشگاه، اظهار داشت: درخواست داریم در این مجموعه که بیمارستان امام حسن نیز مستقر است، شهید گمنامی خاکسپاری شود.



 



گفتنی است؛ حاضران در جلسه از موزه دفاع مقدس نیز بازدید کردند.



 




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12744
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید