parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/10/13 - 11:17
  • - تعداد بازدید: 8
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

روند اقدامات علوم پزشکی خراسان شمالی تحول‌آفرین است

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات بنیادین استان در حوزه بهداشت و درمان، گفت: با این روند شاهد تحول در عرصه خدمت‌رسانی به مردم خواهیم بود.

دکتر سیدمحمد پاکمهر در گفتگو با وب‌دا اظهار داشت: پیگیری‌های چند ساله نمایندگان در حوزه سلامت در حال ثمر است، روند اجرای بیمارستان راز و جرگلان که جزو مناطق محروم خراسان شمالی محسوب می‌شود نیز در حال تسریع است.





نماینده ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرکز کلینیک غربالگری و تشخیص سرطان پستان در استان طی دو ماه آتی به بهره برداری خواهد رسید، افزود: بیش از ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات برای این مرکز خریداری شده است.





وی از بهره‌برداری کلینیک تخصصی ناباروری سطح ۳ در استان به زودی خبر داد و گفت: تجهیزات و نیرو این مرکز تأمین شده است، اکنون بسیاری از تجهیزات تخصصی مورد نیاز خریداری و به زودی وارد استان می‌شود که هر کدام می‌تواند خدمات بهتری را به مردم برساند.





دکتر پاکمهر با اشاره به حدود 100 پروژه عمرانی در حال اجرای این حوزه، گفت: این پروژه‌ها طی سال جاری و آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.





نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی به راه‌اندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد نیز اشاره کرد و بیان داشت: انسجام مناسبی در این حوزه شاهد هستیم و به زودی شاهد راه اندازی این رشته خواهیم بود.



 



وی از جذب تعدادی نیروهای جدید بهورزی برای خانه‌های بهداشت استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با اجرای این مصوبه بسیاری از خانه‌های بهداشت فعال خواهند شد که با این روند شاهد تحول در خدمت رسانی به مردم خواهیم بود.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11444
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید