parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/05/08 - 07:00
  • - تعداد بازدید: 13
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری خراسان شمالی مهرماه امسال برگزار می‌شود

سرپرست اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری انتخابات نظام پرستاری در مهرماه امسال خبر داد و گفت: متقاضیان شرکت در این دوره از انتخابات می توانند از 10الی 19 مردادماه جاری با مراجعه به اداره پرستاری، واقع در معاونت درمان دانشگاه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.





محمدرضا تاتاری روز یکشنبه 8 مرداماه 1402 در گفت و گو با وبدا، با دعوت از همکاران گروه پرستاری، برای هر چه باشکوه برگزار شدن انتخابات پیش رو، افزود: متقاضیان باید از اعضای سازمان نظام پرستاری بوده و دارای کارت عضویت و شماره نظام فعال و ساکن در حوزه انتخابیه باشند.





وی با بیان اینکه هم اکنون در استان انتخابات در 2 هیئت مدیره بجنورد و شیروان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به دستور العمل‌های کشوری، ستاد انتخاباتی مرکزی استان نیز با ریاست دکتر مرتضوی تشکیل و تدارک برگزاری پر شکوه همکاران گروه پرستاری در ششمین دوره انتخابات در حال انجام است.





به گفته وی ازجمله اهداف سازمان نظام پرستاری، تلاش برای حفظ حقوق پرستاران و بهیاران و مردم در قبال خدمات پرستاری و بهیاری، کوشش در جهت برقراری، حفظ و حمایت از حقوق مادی، معنوی و صنفی پرستاران، تلاش به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت و آموزش حین خدمت پرستاران و بهیاران و آشنا ساختن جامعه نسبت به وظایف و نوع خدمات پرستاران و بهیاران است.





سرپرست اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  یادآوری کرد: در این دوره از انتخابات نیز 9 عضو برای مدت 4 سال به عنوان هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری انتخاب خواهند شد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12252
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید