parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/11/04 - 10:56
  • - تعداد بازدید: 15
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

شناسایی و معرفی 68 متخلف حوزه درمان به دستگاه قضا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به نظارت‌های مستمر از مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، گفت: در این راستا، از ابتدای سال تا پایان دی ماه، هزار و 334 بازدید توسط تیم‌های ویژه انجام 68 تخلف نیز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده است.

 



دکتر عبدا... کبریایی روز چهارشنبه در گفتگو با وب‌دا با بیان این که نظارت‌های مستمر بر مراکز درمانی توسط اداره نظارت و بازرسی این معاونت انجام می‌شود، عنوان کرد: در جریان این بازدیدها، تذکراتی ثبت و متخلفین نیز شناسایی شده است.



 



وی با اشاره به اینکه این بازدیدها در راستای نظارت بر ارائه خدمات درمانی در تمام مراکز ارائه دهنده خدمات مرتبط انجام می‌شود، ادامه داد: 12پرونده در کمیسیون ماده 11، بررسی شده است که 9 پرونده دارویی به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌اند، همچنین 22 پرونده صنفی نیز به تعزیرات و دادسرا ارسال شده است.



 



دکتر کبریایی با اشاره بازرسی ها در حوزه دارو، عنوان کرد: در این خصوص نیز 21 پرونده تشکیل شده که 20 مورد آن به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.



 



وی ادامه داد: بازرسی و نظارت در حوزه نظام پزشکی نیز منجر به معرفی 9 پرونده درمانی به دادسرا و پلمب 6 مرکز درمانی غیرمجاز و مداخله گر شده است.



 



وی خاطرنشان کرد: بازدیدها از بیمارستان‌های عمومی دولتی و غیردولتی، مرکز جراحی محدود و سرپایی، درمانگاه عمومی، تخصصی، دندانپزشکی، مطب پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص، دندانپزشک عمومی، دندانپزشک متخصص، مراکز MMT، دفتر کار مامایی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، کاردرمانی، مرکز پرستاری در منزل، موسسه رادیولوژی و سونوگرافی، رادیولوژی فک و صورت، لابراتوار پروتزهای دهانی و موسسه فیزیوتراپی انجام شده است.



 



معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی یادآوری کرد: شهروندان می‌توانند شکایات خود را با مراجعه به واحد شکایات مراکز درمان و بیمارستان‌ها و معاونت درمان و یا تماس با سامانه 190 را ثبت و اعلام کنند.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12718
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید