parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/09/12 - 01:59
  • - تعداد بازدید: 12
  • - زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /appsettingFree

ضرورت هم‌افزایی واحدهای مختلف دانشگاه در راستای ارتقای شاخص‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی بر ضرورت هم‌افزایی واحدهای مختلف دانشگاه در راستای احصای چالش‌ها و ارتقای شاخص‌های عمومی و اختصاصی و در نتیجه بهبود کیفیت خدمات سلامت تأکید کرد.

 



به گزارش وب‌دا، دکتر جواد شاهین‌فر روز یکشنبه 12 آذرماه 1402 در جلسه کارگروه توسعه مدیریت دانشگاه که با حضور جمعی از معاونان، مدیران، رابطان ارزیابی عملکرد دانشگاه و همچنین رئیس گروه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، بر مستند سازی دقیق و جامع و ارائه گزارش اقدامات انجام شده در واحدهای تابعه دانشگاه از سوی متولیان و استفاده از توان و تخصص روابط عمومی تأکید کرد.



 



وی به بخشی از اقدامات و کارهای انجام شده در دانشگاه، از جمله هوشمند سازی دانشگاه اشاره و خطاب به معاونان و مدیران حاضر در جلسه تاکید کرد: می‌بایست در حوزه مستندسازی کارهای انجام شده از سوی هر واحد، تلاش بیشتری صورت گیرد و اقدامات همراه با پیوست مرتبط با این حوزه باشد.



 



وی همچنین با اشاره به بخشی از برنامه های در حال انجام دانشگاه در حوزه حمایت از برنامه جوانی جمعیت، افزود: بر اساس ارزیابی‌های وزارتخانه‌ای، در بسیاری از شاخص ها، نسبت به سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، حائز رتبه هستیم و تلاش ما قرار گرفتن در زمره دانشگاه های پیشرو و برتر کشور است.



 



دکتر براتی‌زاده، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه نیز، فعالیت در حوزه سلامت را کاری شبانه روزی و بدون تعطیلی دانست و ادامه داد: تمام تلاش کارکنان در بخش‌های مختلف با این هدف است که در نهایت خدمات در خور شان مردم ارائه شود و امیدواریم طی چند سال آینده، مردم بی نیاز از دریافت خدمات حوزه بهداشت و درمان از خارج استان شوند.



 



مهندس صمدی رئیس گروه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت جدی گرفتن مدیریت توسعه در دانشگاه، به ارزیابی دانشگاه در شاخص های مختلف پرداخت و به سوالات و ابهامات برخی از اعضای جلسه در خصوص شاخص های مد نظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی پاسخ داد.



 



بر اساس این گزارش؛ در ابتدای این جلسه، داوری مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علاوه بر ارائه گزارش ارزیابی عملکرد انجام شده و آسیب شناسی آن، به بررسی نتایج ارزیابی عملکرد و رتبه دانشگاه در سال های اخیر پرداخت و به این موضوع اشاره کرد که در خصوص ارزیابی عملکرد، جلسات متعددی برگزار شده است.



 



گفتنی است؛ در پایان جلسه با اهدای لوح از یوسف داوری سرپرست مديريت توسعه سازمان و تحول اداري دانشگاه به عنوان رابط ارزیابی عملکرد دانشگاه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تقدیر شد.




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12607
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید