parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/02/06 - 13:50
  • - تعداد بازدید: 6
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در حوزه بین‌الملل

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه در حوزه بین‌الملل و احصای چالش‌ها و رفع مسائل موجود در راستای ارتقای دیپلماسی علمی، پژوهشی و پزشکی با جامعه برون‌مرزی، بر گسترش فعالیت‌ها در این حوزه تأکید کرد.

 



به گزارش وب‌دا، شورای بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی روز چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1402 با حضور اعضای این شورا و ریاست دکتر شاهین‌فر برگزار شد.



 



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این جلسه، کسب نمایندگی شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام را فرصتی مناسب برای توسعه فعالیت‌های بین‌الملل دانشگاه و نیز ترویج فرهنگی ایرانی اسلامی و زبان فارسی برشمرد.



 



وی ضمن بیان برنامه‌های پیش رو برای همکاری با دانشگاه‌های کشورهای اسلامی، با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند در داخل مجموعه، می‌توان به اهداف خود در حوزه بین‌الملل دست یافت.



 



دکتر شاهین‌فر با تأکید بر اینکه تصمیمات و راهبردها باید جنبه عملیاتی به خود بگیرد، عنوان کرد: یکی از شاخص‌های ارتقا و رسیدن به جمع دانشگاه‌های تیپ یک و دو، فعالیت‌ها در راستای بین‌المللی‌سازی دانشگاه است که باید تلاش خود را در این زمینه بیشتر کنیم.



 



گفتنی است؛ در این جلسه که به راهبری مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه برگزار شد، مصوباتی داشت که نویدبخش توسعه فعالیت‌های بین‌الملل این دانشگاه است.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11941
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید