parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/10/18 - 20:31
  • - تعداد بازدید: 6
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

عزم معاونت بهداشت دانشگاه برای ارتقاء خدمات بهداشتی در استان

برای نخستین بار نشست شورای فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی متفاوت و با حضور معاونت بهداشت و تیم همراه در شهرستان جاجرم برگزار شد. تا از به شکل میدانی و از نزدیک عملکرد شهرستان‌ها در حوزه بهداشت بررسی و مشکلات و موانع نیز احصاء شود.

به گزارش وب‌دا، دکتر «محمدرضا اکبری» روز یکشنبه 18 دی‌ماه 1401 در این نشست بر تأمین و تکمیل زیرساخت‌های حوزه بهداشت تأکید و اعلام کرد: تامین زیرساخت‌ها از ضروریت تقویت نظام شبکه است و بدین منظور بناداریم به طور ویژه جهت تامین پزشک و نگهبان برای مراکز بهداشت این شهرستان اقداماتی را انجام دهیم.



 



وی با بیان این که ارتقاء شاخص های بهداشتی از جمله اهداف و اولویت های معاونت بهداشتی است و این مهم در برنامه عملیاتی تمام گروه ها لحاظ شده است، ادامه داد: در راستای نیل به اهداف تعریف شده و بهبود ارائه خدمات به شهروندان پیگیر شبانه روزی شدن درمانگاه سنخواست نیز هستیم.



 



دکتر اکبری با بیان این که مشخص کردن چالش ها، نقاط قوت و فرصت ها، راهبرد معاونت بهداشت برای توانمندسازی مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی است، اضافه کرد: در این راستا اولین شورای فنی شهرستانی در جاجرم تشکیل شده است.



 



معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: اعتبار استقرار نگهبان و پزشک نیز برای این مرکز تامین شده است و به زودی بخش مهمی از نیازها در این خصوص مرتفع می شود.



 



«صادقی» رئیس شبکه بهداشت و درمان جاجرم نیز در این نشست گزارشی از عملکرد واقدامات انجام شده ارائه و برخی از چالش ها و مشکلات را برشمرد.



 



وی کمبود پزشک و تجهیزات مورد نیاز را از جمله مشکلات این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان اعلام کرد.بنابراین گزارش، این نشست با حضور مدیران گروه های تخصصی معاونت بهداشتی با دستور کار بررسی مصوبات بازدید تیم پایش وزارت در پاییز ، ۱۴۰۱برگزار و مشکلات و مسائل حوزه بهداشت این شهرستان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11459
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید