parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/03/28 - 08:48
  • - تعداد بازدید: 9
  • - زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

علم‌آموزی بیش از 2110 دانشجو در دانشگاه طی ترم جاری

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به تحصیل و علم‌آموزی 2110 دانشجو در این دانشگاه طی ترم جاری، گفت: امتحانات پایان ترم دانشجویان از 27 خردادماه و به صورت متمرکز در سالن ولایت این دانشگاه آغاز شد.

 



دکتر علی اسماعیلی روز یکشنبه 28 خردادماه 1402 با اعلام این مطلب در گفتگو با وب‌دا اظهار داشت: امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از 17 خرداد ماه و به صورت متمرکز در سالن ولایت این دانشگاه آغاز شد.



 



وی ادامه داد: در این ترم بیش از 2 هزار و 110 دانشجو مشغول به تحصیل بودند که اکنون به مرحله پایانی ترم جاری، یعنی بازه امتحانات رسیده اند.



 



وی تصریح کرد: تیمی متشکل از مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی، حراست دانشگاه و دانشکده‌ها، ادارات آموزش دانشکده‌ها، تربیت بدنی و مرکز آزمون برای برگزاری این امتحانات همکاری دارند.



 



دکتر اسماعیلی با تأکید بر اینکه تاکنون بیش از 4 هزار و 390 دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند، گفت: طی این ترم نیز 419 دانشجو در شرف فارغ التحصیلی قرار دارند.



 



سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی رشته‌های پرستاری، مامایی، پرتوشناسی، بهداشتی و علوم آزمایشگاهی ورودی سال 1398 و دانشجویان در شرف فارغ  التحصیلی پزشکی و دندانپزشکی ورودی سال 96 هستند.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12120
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید