parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/09/23 - 10:42
  • - تعداد بازدید: 6
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

فعالیت‌های فرهنگی برجسته دانشگاه برای عموم مردم منعکس شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به فعالیت‌های برجسته فرهنگی این دانشگاه ازجمله اردوی راهیان پیشرفت و اربعین، گفت: اقدامات فرهنگی در کنار فعالیت‌های علمی دانشگاه برای عموم مردم منعکس شوند.

به گزارش وب‌دا، دکتر سید جواد پورنقی روز چهارشنبه 23 آذرماه 1401 در‌ کارگروه ارتقای فرهنگی دانشگاه، با اشاره به مهمترین برنامه های فرهنگی اجرا شده در ماه‌های اخیر گفت: اعزام 100 نفر از دانشجویان به مراسم اربعین حسینی و برگزاری اولین اردوی راهیان پیشرفت کشور، از مهمترین اقدامات معاونت فرهنگی دانشجویی در حوزه  فرهنگی است که به نحو مطلوبی اجرا شد و مورد توجه قرار گرفت.





وی با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی رویدادهای فرهنگی گفت: یکی از ارکان اصلی برنامه‌های فرهنگی، اطلاع‌رسانی دقیق و نمایش اقدامات انجام‌گرفته برای عموم است که می‌تواند به عنوان دستاورد مطرح شود.



 



حجت الاسلام عقیل فرزانه، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه نیز در این جلسه، وجود افراد دغدغه‌مند در عرصه فرهنگ را به‌عنوان فرصتی مناسب در راستای انجام امور فرهنگی در دانشگاه دانست و از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه که ارتباط مستقیم با دانشجویان دارند دعوت کرد با هدف مشارکت در برنامه‌های فرهنگی به ارائه راهکار در حل مسائل موجود بپردازند.





معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این جلسه نیز ضمن تشکر از اعضای حاضر در جلسه، از دیدگاه ها و پیشنهادات مطرح شده استقبال کرد و افزود: برگزاری کارگروه مشورتی فعالان فرهنگی دانشگاه، می‌تواند در رونق فعالیت ها و ارتقای فرهنگی دانشگاه موثر باشد.

 



دکتر سیداحیاء سیدی افزود: فعالیت فرهنگی نیازمند مشارکت همه جانبه همکاران، اساتید و دانشجویان در عرصه‌های مورد نظر است و قطعاً ارائه پیشنهادات کاربردی لازمه اجرای صحیح برنامه‌ها است.

 


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11395
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید