parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/03/12 - 12:24
  • - تعداد بازدید: 25
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

فعالیت انجمن‌های علمی دانشکده بهداشت با اجرای برنامه‌های متنوع

سرپرست دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به تشریح برنامه‌های انجمن‌های علمی این دانشکده پرداخت و گفت: انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویان دانشکده شامل رشته‌های تغذیه، بهداشت عمومی،مهندسی بهداشت محیط و مهندسی بهداشت حرفه‌ای برگزار و اعضاء و دبیران این انجمن‌ها مشخص شدند.

دکتر سید حمید حسینی در گفتگو با وب‌دا، اظهار کرد: طی اردیبهشت‌ماه برنامه‌های متنوعی ازجمله جشنواره غذایی و آشنایی با قومیت‌های ایرانی، پایش سلامت مدارس حاشیه شهر بجنورد، همکاری با مرکز بهداشت شهرستان بجنورد در وارنیش تراپی دانش آموزان مدارس ، جشن دانشجویان بهداشت عمومی، محیط و حرفه‌ای ،برگزاری کارگاه اطفاء حریق ویژه دانشجویان بهداشت عمومی با همکاری انجمن  علمی بهداشت عمومی و حرفه ای و کارگاه تولید رسانه‌های آموزشی ویژه دانشجویان بهداشت عمومی انجام شد.





وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمام اساتید، همکاران و دانشجویان در برگزاری برنامه‌های انجمن، بیان داشت: دانشکده تلاش خود را برای فعال شدن بیش‌ازپیش انجمن‌های علمی به کار خواهد بست.



 



بازدیدهای متنوع علمی دانشجویان دانشکده بهداشت



دکتر حسینی افزود: اجرای برنامه‌های علمی خارج از دانشگاه با هدف آشنایی دانشجویان با محیط‌های احتمالی کار، از اهداف و برنامه‌های مهم پیش روی دانشکده بهداشت است.



سرپرست دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: در این راستا بازدیدهای متنوع علمی دانشجویان از صنایع بزرگ و کوچک در داخل و خارج استان برنامه‌ریزی و اجرا شده است.





وی افزود: پیش از این دانشجویان طی برنامه‌ای از آلومینای جاجرم،تصفیه‌خانه آب اسفراین،تأسیسات سد شیرین دره بجنورد و شرکت نفت شهرستان و....  بازدید داشته‌اند.



وی در انتها از معاونت های آموزشی، دانشجویی و فرهنگی و تمامی دانشجویان که در اجرای برنامه ها همراهی دارند، تشکر و قدردانی کرد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12067
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید