parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/02/09 - 03:04
  • - تعداد بازدید: 14
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

قدردانی استاندار خراسان شمالی از ارائه خدمات ارزشمند در حوزه سلامت

آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های بزرگ بهداشتی و درمانی خراسان شمالی، با توجه ویژه استاندار از اقدامات انجام‌شده در این حوزه همراه شد و حسین‌نژاد به پاس قدردانی از این تلاش‌ها در راستای رسیدن به تعالی حوزه سلامت، با اهدای لوح تقدیر کرد.

 



به گزارش وبدا، شنبه 8 اردیبهشت 1403، استاندار خراسان شمالی در آئین افتتاح پروژه های حوزه سلامت استان که با حضور معاون درمان وزیر و مسئولان استانی انجام شد، در راستای ارائه خدمات ارزشمند و مدیریت جهادی در حوزه سلامت و ارتقای شاخص‌های این حوزه و به پاس قدردانی از اقدامات موثر و تلاش بی‌دریغ از دکتر جواد شاهین فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اهدا لوح و هدیه ای تقدیر کرد.



 



همچنین دکتر حسین نژاد به پاس همراهی بی‌شائبه و توجهات ارزشمند معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای پیشبرد اهداف و برنامه ‌های حوزه سلامت  خراسان شمالی با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای از دکتر سعید کریمی تجلیل و قدردانی کرد.



 



دکتر حسین نژاد خدمات مطلوب به مردم و گسترش عدالت در سلامت در اقصی نقاط استان خراسان شمالی، را حاصل زحمات و تلاش های جمعی مدیران این حوزه دانست که موجب افتخار آفرینی خدمات این عرصه شده است.



 



استاندار خراسان شمالی همچنین ضمن ارج نهادن به مجموعه دست اندرکاران در دانشگاه علوم پزشکی، از زحمات ارزشمند علی سنایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه به جهت اطلاع رسانی شفاف و امید آفرین در حوزه سلامت و نیز خدمات صادقانه در راستای پیشبرد برنامه ‌های بهداشت و درمان استان با اهدای لوحی قدردانی کرد.



 






  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12916
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید