parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/02/20 - 16:46
  • - تعداد بازدید: 10
  • - زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

لزوم عادلانه شدن تخصیص اعتبارات به معاونت‌ غذا و دارو استان‌ها

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تخصیص اعتبارات به معاونت‌های غذا و دارو کشور عادلانه نیست به طوری که گاهی یک شهرستان به اندازه کل خراسان شمالی بودجه دارد.

 



 



به گزارش وب‌دا، دکتر حسن براتی زاده ظهر چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه در اختتامیه گردهمایی معاونان و مدیران غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی منطقه ۹ آمایشی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار داشت: لازم است حمایت از حوزه غذا و دارو بیشتر شود لذا باید نگاهی ویژه به این بخش داشت.



 



معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: در خراسان شمالی حمایت بیشتری از حوزه غذا و دارو خواهیم داشت تا گامی بیشتر جهت سلامت مردم برداشته شود.



 



وی با تاکید بر اینکه در پایان این گردهمایی باید یک مشکل اساسی رفع شود، افزود: حضور مسئولان سازمان می‌تواند مشکلات ویژه هر استان را حل کند.



 



دکتر براتی‌زاده در انتها گفت: تخصیص اعتبارات به معاونت‌های غذا و دارو کشور عادلانه نیست به طوری که گاهی یک شهرستان به اندازه کل خراسان شمالی بودجه دارد.



 



بر اساس این گزارش؛ در حاشیه گردهمایی معاونان و مدیران غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی منطقه 9 آمایشی، از پیشکسوتان و بازنشستگان معاونت غذا و دارو خراسان شمالی تقدیر به عمل آمد.



 




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11999
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید