parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/10/05 - 12:25
  • - تعداد بازدید: 15
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

مجموعه ۴۰ جلدی کتاب «ره‌نامه» در دانشگاه علوم پزشکی استان رونمایی شد

مراسم رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی کتاب «ره‌نامه» امروز، سه شنبه 5 دی‌ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سالن شهید نودهی دانشکده پرستاری برگزار شد.

 



به گزارش وبدا، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این مراسم با تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی بابت میزبانی از این مراسم، اظهار کرد: اندیشه های رهبر انقلاب می‌جوشد و در هر موضوع مطالب نو و بدیع ارایه می‌دهند.



 



وی با اشاره بر اینکه بیان رهبر انقلاب متناسب با مخاطب شناسی دقیق است، افزود: از این جهت سخنان ایشان حکیمانه و ویژه بوده و از تفکر و شناخت قرآن، دنیا و سیاست حاصل می شود.



 



حجت الاسلام نوری گفت: رهبر انقلاب صرفا ایران را مدیریت نمی‌کنند بلکه کل منطقه جهان اسلام را مدیریت می کنند لذا با تدبیر ایشان داعش نابود شد؛ در غیر این صورت امروز با داعش همسایه بودیم.



 



وی افزود: عده ای میگفتند صنایع دفاعی به درد نمی‌خورد که رهبر انقلاب با سیاست خود در این مسیر ایستاد و باعث شد تقویت شویم.



 



امام جمعه بجنورد تصریح کرد: با تدبیر رهبر انقلاب ایران امروز به صورت مستقیم با رژیم صهیونیستی تقابل نکرده اما تمامی جبهه مقاومت به پا خواستند.



 



وی در ادامه با اشاره به موفقیت ایران در منطقه، گفت: ایران در یمن، لبنان، عراق و سوریه ورود کرد و در همه موارد موفق شد؛ این نشان دهنده عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12666
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید