parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/09/01 - 09:40
  • - تعداد بازدید: 12
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

مسئولان دانشگاه هفته بسیج را تبریگ گفتند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، طی پیامی مشترک فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفتند.

 



به گزارش وبدا، در پیام مشترک دکتر جواد شاهین‌فر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و حجت الاسلام سیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه آمده است؛



 



بسم الله الرحمن الرحیم



 



 بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن این کشور، جمع شده‌اند( رهبر معظم انقلاب اسلامی).



 



روحیه و تفکر بسیجی که از اسلام ناب محمدی نشئت می گیرد، همواره و در همه حال عامل برون رفت کشور از مشکلات بوده است؛ هر نقطه پیشرفت از کشور با روحیه بسیجی و جهادی پیوند داشته و نمی توان بین آن دو تفکیکی قائل شد.



 



بسیج به گفته امام خمینی(ره) لشکر مخلص خداست که همانند 8 سال دفاع مقدس برای دفاع از دین و کشور و مردم حاضر است جان خود را فدا کرده و در مسیر اسلام و انقلاب اسلامی بماند.



 



اکنون همه معتقدیم حل مشکلات موجود تنها با روحیه بسیجی امکان پذیر است؛ این روحیه که شامل اخلاص، شور و نشاط، دلسوزی برای مردم و... است می تواند موانع را از سر راه برداشته و جمهوری اسلامی ایران را به قله پیشرفت برساند.



 



ضمن گرامیداشت هفته بسیج، توفیق روز افزون فعالان این حوزه و گسترش بیش از پیش تفکر بسیجی را آرزومندیم و اعتقاد قلبی داریم که مسیر جهش و پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز جز با استفاده از روحیه جهادی و بسیجی نیروهای دلسوز امکان پذیر نخواهد بود.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12585
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید