parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/08/28 - 14:54
  • - تعداد بازدید: 8
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

مساعدت دارویی ۱۰ میلیاردی به بیماران خاص خراسان شمالی

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به تشریح اهم اقدامات این مجموعه طی عمر دولت سیزدهم پرداخت و گفت: ۱۰ میلیارد ریال مساعدت دارویی به بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ بیمار خاص انجام شده است.

دکتر سیدعلی وکیلی روز شنبه 28 آبان ماه 1401 در گفتگو با وب‌دا اظهار کرد: طی عمر بیش از یک ساله دولت سیزدهم، خدمات مختلفی از سوی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خصوصاً در حوزه غذا و دارو به مردم ارائه شده است.





معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به لزوم دسترسی آسان مردم به داروخانه، گفت: به این منظور طی عمر دولت سیزدهم، ۳۵ داروخانه جدید در خراسان شمالی افتتاح شده است.





وی افزایش نسخ الکترونیک به بیش از ۸۱ درصد را دیگر دستاورد معاونت غذا و دارو طی این مدت عنوان کرد و افزود: تجهیز مرکز ناباروری بیمارستان بنت الهدی، تامین و راه اندازی ۲ مخزن ۱۵ تنی اکسیژن کرایوژنیک در بیمارستان های امام حسن (ع) بجنورد و هاشمی رفسنجانی شیروان، حمایت دارویی از بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ بیمار خاص با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و خرید دستگاه gsmass جهت آنالیز سموم ازجمله مهم‌ترین اقدامات معاونت غذا و دارو خراسان شمالی طی این مدت بوده است.





معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیان داشت: همچنین طی سال جاری حدود ۲ هزار مورد بازدید از داروخانه‌ها، عطاری‌ها، واحد‌های تولیدی و... توسط کارشناسان غذا و دارو انجام گرفته است.





وی بیان داشت: کارکنان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تلاش حداکثری درصدد ارتقا سلامت مردم هستند و در این راستا اقدامات متعددی در حال انجام است.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11282
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید