parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/07/18 - 07:29
  • - تعداد بازدید: 13
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

مسیر رو به رشد مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اقدامات مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه طی 6 ماه نخست سال را تشریح کرد و از پیشرفت این حوزه خبر داد.

 



دکتر بهرام بیباک روز سه شنبه 18 مهرماه 1402، در گفتگو با وبدا اظهار کرد: یکی از اهداف بنیادی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، افزایش اقدامات راهبردی مدیریت توسعه فناوری سلامت در استان است.



 



وی با تأکید بر اینکه در این راستا طی 6 ماه نخست سال جاری 2 طرح در دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه طراحی و اجرا شده است، گفت: طی نیمه نخست سال 3 هسته فناور در معاونت دانشگاه شکل گرفته که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته رشد 3 برابری داشته است.



 



وی با بیان اینکه طی این مدت 10 طرح فناورانه بررسی شده که منجر به عقد قرارداد با 7 مورد شده، از ثبت 2 اختراع طی 6 ماه نخست سال توسط مدیریت توسعه فناوری خبر داد و افزود: 3 شورای فناوری طی این مدت برگزار شد که در این شوراها برنامه ریزی لازم برای گسترش امور توسعه فناوری سلامت مورد بحث قرار گرفته است.



 



معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: دفتر ارتباط با صنعت 5 بازدید از مراکز تولیدی و صنعتی داشت و با 7 سازمان مختلف جهت عقد قرارداد همکاری مذاکراتی صورت گرفته است که منجر به چند تفاهم نامه شده است.



 



دکتر بیباک در پایان بیان داشت: شروع پروژه «صفر تا 100 فناوری سلامت»، برگزاری 4 دوره کارگاه ایده پروری، ارتقا فضای فیزیکی کارگاه مرکز رشد، آغاز فراخوان جشنواره ایده تا ثروت،عقد 3 قرار داد با هسته های فناور و ثبت 4 اختراع توسط اعضای هیات علمی از جمله اقدامات شاخص این مجموعه بوده است.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12483
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید