parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/11 - 14:31
  • - تعداد بازدید: 11
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

مشارکت بیش از هزار نفر در مسابقات ورزشی دانشگاه

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: طی ۳ ماه نخست امسال بیش از هزار نفر از دانشجویان و کارکنان در بخش‌های مختلف مسابقات ورزشی برگزار شده از سوی دانشگاه شرکت داشتند.

 



دکتر سید احیا سیدی روز یکشنبه 11 تیرماه 1402 در گفتگو با وب‌دا، به تشریح برنامه‌های ورزشی اجرا شده در سال ۱۴۰۲ ویژه دانشجویان و کارکنان دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: در بخش دانشجویی مسابقاتی همچون فوتسال، والیبال دو نفره، دارت و هدف‌زنی برگزار شده است.



 



معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: مسابقات آمادگی جسمانی و مینی فوتبال نیز با استقبال مناسب دانشجویان برگزار شده است.



 



وی از شرکت بیش از ۷۵۰ دانشجوی دختر و پسر در انواع مسابقات ورزشی طی سال جاری خبر داد و افزود: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی با شرکت بیش از ۴۰۰ نفر نیز برنامه‌ریزی و اجرا شد.



 



دکتر سیدی تصریح کرد: میزبانی از مسابقات والیبال دختران منطقه ۹ کشور که با قهرمانی تیم خراسان شمالی همراه شد، از دیگر برنامه‌های ویژه سه ماه نخست امسال بوده است.



 



وی با بیان اینکه المپیاد همگانی پسران نیز در مشهد برگزار شد که خراسان شمالی در رشته‌های دارت و فوتبال رومیزی، ۴ نماینده اعزام کرد، افزود: در بخش کارکنان نیز مسابقات رمضانی در رشته‌های والیبال، فوتسال و دارت با حضور بیش از ۲۰۰ نفر برگزار شد.



 



معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تأکید بر اهمیت ورزش در نشاط اجتماعی و بازدهی بیشتر تحصیلی، گفت: این معاونت برنامه‌های متنوع ورزشی را برای ترم جدید برنامه‌ریزی کرده است.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12156
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید