parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/10/02 - 09:37
  • - تعداد بازدید: 11
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

نجات جان کودک یک ساله در بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد

سرپرست بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد گفت: تلاش کادر درمان و تیم پرستاری بخش اطفال بیمارستان امام رضا(ع) و cpr موفق، جان کودک یک ساله را نجات داد.

 



دکتر حسینی در گفت و گو با وبدا  با بیان اینکه هشتم آذر ماه امسال، کودکی یک ساله بجنوردی با دیسترس شدید تنفسی و حمله آسم به بخش اطفال این بیمارستان مراجعه کرد و بستری شد، افزود: نتایج آزمایش ها ابتلا به کووید را نیز در این بیمار تایید کرد به نحوی که کودک بسیار بد حال و هر لحظه امکان آپنه تنفسی وجود داشت.



 



وی اضافه کرد: با وخیم تر شدن حال کودک، اقدامات و تجهیزات مورد نیاز پیش بینی و مهیا و تیم پرستاری برای انجام واکنش سریع آماده شد، در عین حال تیم پرستاری picu این بیمارستان طبق تجویز پزشک متخصص دکتر وثوق، اقدامات درمانی و دارویی را انجام داد.



 



دکتر حسینی عنوان کرد: حال کودک با مشکل تنفسی شدید، بسیار وخیم و احتمال اتصال به ونتیلاتور وجود داشت، اما تیم پرستاری به ویژه فهیمه حضرتی پرستار این کودک و زینب روحانی یکی دیگر از پرستاران تمام طول شب بر بالین کودک مانده و مرتب شرایط او را سنجیده و درمان را ادامه دادند.



 



وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش تیم پرستاری، ایثارگری ها و مسئولیت پذیری آن ها، کودک صبح روز بعد، در شرایط پایداری قرار گرفت و از مرگ نجات یافت.



 



وی اعلام کرد: خوشبختانه تلاش کادر درمان و تیم پرستاری این بخش منتج به نتیجه شد و کودک یک ساله بجنوردی با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شد.



 



وی از تلاش های تیم درمان و کادر پرستاری تقدیر و تشکر و حضور آن ها را امید بخش و ناجی جان انسان ها و همشهریان عنوان کرد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12655
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید