parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/06/02 - 07:28
  • - تعداد بازدید: 7
  • - زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /appsettingFree

نشست بررسی وضعیت حوزه سلامت استان با حضور معاونان وزیر بهداشت

با حضور معاونان توسعه، بهداشت و رئیس سازمان اورژانس کشور و معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، نشست بررسی وضعیت حوزه سلامت استان در محل ستاد دانشگاه برگزار شد.

 



به گزارش وب‌دا، دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست که روز 5شنبه دوم شهریورماه 1402 و همزمان با سفر وزیر بهداشت به مناسبت هفته دولت انجام شد، گفت: سیاست امسال وزارت خانه، بهداشت و سلامت خانواده است و تمام حیثیت و همیت نیز برای تحقق این موضوعات گذاشته شده است.



 



وی با بیان اینکه بهداشت باید مورد توجه همه معاونان باشد، افزود: اکنون فرصتی است تا حوزه بهداشت به روزهای خوب بازگردد و فرهنگ و سواد سلامت توسعه و رشد یابد.



 



معاون توسعه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه پرداخت های پرسنلی مورد تاکید وزیر بهداشت است، عنوان کرد: حال خوب پرسنل به حال خوب مردم و ارائه خدمت مناسب گره خورده است.



 



دکتر رحیمی عنوان کرد: حوزه سلامت امید مردم است، بنابراین توجه به رضایت پرسنل نیز مهم است و باید در کانون توجه مدیران دانشگاه قرار گیرد.



 



وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ نیز از تاکیدات وزارت بهداشت است: با فعالیت خوب فرهنگی، فضای فرهنگی را گسترش و زمینه را برای توسعه اقدامات فراهم کنیم.



 



وی توجه به خوابگاه ها، وضعیت غذایی دانشجویان و رضایتمندی دانشجویان را نیز تاکید کرد.



 



وی همچنین به اهمیت اتمام پروژه های عمرانی اشاره کرد و ادامه داد: کارهای نو شروع شود، اما پیش از آن پروژه های عمرانی نیمه تمام، رسیدگی و کامل شود.



 



وی گفت: همراهی و همسویی مدیران دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی زمینه ارائه خدمت بی منت به مردم را فراهم کرده است.



 



دکتر براتی‌زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این نشست گفت: حضور وزیر و معاونان در خراسان شمالی بی سابقه در استان است و آثار مثبتی برای مردم به همراه دارد.



 



وی با بیان اینکه در حوزه و عرصه های مختلف استان خراسان شمالی همیشه حضوری فعال داشته و در دفاع مقدس نیز ۳ هزار شهید را تقدیم کشور کرده است: افزود: این استان دارای ظرفیت های بسیاری است که می تواند استان را در لیست برترین استان ها قرار دهد.



 



وی عنوان کرد: ظهور و بروز این توانمندی ها با حمایت مدیران ارشد کشور محقق و میسر می شود.



 



وی اعلام کرد: تاکنون با تمام وسع برای خدمت به مردم استان تلاش کرده ایم و افزایش رضایتمندی مردم اولویت ماست.



 



ضرورت توجه به زیرساختهای بهداشتی برای دستیابی به توسعه







معاون بهداشتی، وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در پایان افتتاح پروژه های این حوزه، در نشستی با اشاره به اهمیت توسعه در استان های کمتر توسعه یافته، گفت: دستیابی به توسعه سلامت در این استان ها از مسیر توجه به زیرساخت های بهداشتی میسر می شود.





دکتر فرشیدی با بیان اینکه برای کاهش مشکلات درمان باید حرکت خوبی در بخش بهداشت انجام شود، عنوان کرد: امروز یک مرکز و ۳ خانه بهداشت در استان راه اندازی شد که مرکز الله وردیخان با مشارکت خیران در بجنورد و ۳ خانه بهداشت نیز درشیروان با مشارکت خیران و اعتبارات محرومیت زدایی و دانشگاه احداث شد.





وی به راه اندازی آزمایشگاه بهداشت حرفه ای استان نیز اشاره و اعلام کرد:  نیاز است از ظرفیت صنایع برای ارتقای تجهیزات این آزمایشگاه مشارکت جست، تا سلامت شهر و مردم تامین شود.





دکتر فرشیدی ضمن قدردانی از همسویی مدیران حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی، از اجرای کامل طرح سلامت خانواده در آشخانه خبر داد و گفت، شیروان شهر دوم استان برای اجرای سلامت خانواده است.



 



بر اساس این گزارش؛ در این نشست هر یک از حضار جلسه و معاونان دانشگاه مسائل حوزه کاری را مطرح و مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند.



 




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12343
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید