parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/07/07 - 11:15
  • - تعداد بازدید: 11
  • - زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /appsettingFree

نشست هم‌اندیشی جذب اعضای هیئت‌علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه9

نشست توانمندسازی، تبادل‌نظر و همفکری در اجرای برنامه‌ها و فرآیندهای جذب اعضای هیئت‌علمی در هیئت‌های اجرایی جذب دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان شمالی، مشهد، بیرجند، گناباد، سبزوار، تربت حیدریه، تربت جام، نیشابور و اسفراین به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد.

 



به گزارش وبدا، دکتر جواد شاهین‌فر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این نشست که روز پنج‌شنبه 6 مهرماه 1402 برگزار شد، ضمن ارائه پیشنهاد‌هایی در راستای توسعه برنامه‌ها و ایجاد زیرساخت‌های قوی برای جذب اعضای هیئت‌علمی، اظهار کرد: هیئت‌های اجرایی جذب در دانشگاه‌ها به‌عنوان یکی از گلوگاه‌ها برای ساخت آینده و ریل‌گذاری صحیح کشور است.



 



وی ابراز امیدواری کرد: با نگاه ویژه به این گلوگاه، افرادی مسئولیت‌پذیر، متعهد، متخصص و دغدغه مند نسبت به کشور و نظام در دانشگاه‌ها جذب شوند.



 



وی نگاه ویژه به حوزه جوانی جمعیت با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مجازی‌سازی و هوشمند سازی را از مأموریت‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان برشمرد و افزود: در اجرای برنامه‌ها و فرآیندهای جذب اعضای هیئت‌علمی نیز می‌توان از فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی بهره گرفت.



 



رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: در حال حاضر یکی از بیمارستان‌های بزرگ استان توسط هوش مصنوعی مدیریت می‌شود؛ موضوعی که تنها از ظرفیت داخلی و با تکیه به توان مهندسان و متخصصان داخل دانشگاه صورت گرفته است و خوشبختانه شاهد موفقیت‌هایی در این زمینه بوده‌ایم.



 



وی شبکه‌سازی و ایجاد ارتباطات قوی با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی را در راستای جذب اعضای هیئت‌علمی و بهبود کیفیت آموزش مهم برشمرد و اشاره‌ای نیز به اقدامات انجام‌شده با هدف تقویت ارتباط حوزه و دانشگاه داشت.



 



دکتر سعید چنگیزی آشتیانی، رئیس مرکز امور هیئت‌علمی معاونت آموزشی وزارت بهداشت نیز در این نشست با بیان این‌که تمام تلاش هیئت‌های جذب دانشگاه‌ها، جذب افراد متخصص و معتقد و کارآمد برای تربیت نسل‌های آینده و ارتقا جایگاه علمی کشور است، عنوان کرد: در این خصوص می‌بایست حساسیت‌ها و دقت بیشتری صورت گیرد.



 



دکتر علی اسماعیلی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این نشست، ضمن تقدیر از حضور اعضای هیئت‌های اجرایی جذب دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه9، هدف از برگزاری این نشست را بازخوانی و هم‌اندیشی فرآیندهای جذب هیئت‌علمی در هیئت‌های اجرایی جذب و رفع اشکالات احتمالی و اختلاف‌نظرها دانست.



 



 




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12446
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید