parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/06/02 - 06:18
  • - تعداد بازدید: 10
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

نشست هم‌اندیشی معاون فرهنگی وزارت بهداشت با کارکنان معاونت فرهنگی دانشگاه

همزمان با سفر وزیر بهداشت و هیئت همراه به خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت، دکتر عباس شیراوژن، معاون فرهنگی وزارت بهداشت طی نشستی صمیمی با کارکنان واحد‌های معاونت فرهنگی دانشجویی، مشکلات، کاستی ها و نقاط قوت این مجموعه را رصد و ارزیابی کرد.

 



به گزارش وبدا، معاون فرهنگی وزارت بهداشت، ضمن استماع مشکلات حوزه خوابگاه‌ها و سلف، بر تخصیص بودجه برای رفع این موارد تأکید کرد.



 



دکتر شیراوژن تصریح کرد: ضمن اینکه باید مشکلات رفع شود، دانشجویان باید حس کنند که مدیران به دنبال کاهش مشکلات هستند تا حس مثبتی برای آنان ایجاد شود.



 



وی افزود: مدیران واحدها از مشکلات بخش های دیگر مطلع باشند تا از طریق هم افزایی بتوان مشکلات مختلف فردی و دانشگاهی دانشجویان را رفع کرد.



 



معاون فرهنگی وزارت بهداشت بر افزایش فعالیت های ورزشی دانشجویان تاکید کرد و گفت: پوشش ورزشی دانشجویان باید صد در صدی شود و برای این امر برنامه ریزی کنید.



 



در این دیدار مسائلی همچون افزایش سرانه رفاهی، افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی، پرداخت هزینه های سلف و... مورد بحث قرار گرفت و بنا شد معاونت فرهنگی تا حد امکان مساعدت های لازم را انجام دهد.



 



بازدید معاون فرهنگی وزارت بهداشت از فضای اداری معاونت فرهنگی دانشگاه





معاون فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از محیط اداری معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه بازدید به عمل آورد و با کارکنان این بخش به گفتگو نشست.





دکتر عباس شیراوژن در این دیدار ها بر جذب اعتبارات برای رفع مشکلات صنفی رفاهی تاکید داشت.





معاون فرهنگی وزارت بهداشت تصریح کرد: حوزه فرهنگی با همراهی معاونت تحقیقات پژوهشی مشترک در حوزه پیشگیری از اعتیاد دانشجویان انجام دهد.





بر اساس این گزارش، دکتر عباس شیراوژن همچنین از پروژه توسعه سلف مرکزی دانشگاه بازدید کرد؛ این پروژه ظرفیت سلف مرکزی دانشگاه را حدود ۲ برابر خواهد کرد.



 



بازدید از خوابگاه های دانشجویی دیگر برنامه معاون فرهنگی وزیر بهداشت بود که در این بازدید بر خدمت رسانی باکیفیت تر به دانشجویان و ایجاد فضایی مناسب برای آرامش دانشجویان تاکید کرد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12338
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید