parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/07/06 - 03:49
  • - تعداد بازدید: 12
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

نشست هم‌‌اندیشی «جنگ ترکیبی» در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد

جلسه هم اندیشی «جنگ ترکیبی» با حضور حجت الاسلام رکوفیان، مشاور فرهنگی معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت، معاونان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان در سالن شهید نودهی برگزار شد.



به گزارش وبدا، حجت الاسلام رکوفیان در این جلسه که روز پنجشنبه 6 مهرماه 1402 برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط گرفتن با نسل جدید شرایط خاصی می طلبد و مقدمه آن شناخت این افراد است.



 



مشاور فرهنگی معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه موسیقی جایگاه ویژه ای در نسل جدید دارد، گفت: باید در محیط دانشگاهی پیرامون این حوزه بحث و تبادل نظر شود زیرا در فرهنگ نوجوانان و جوانان اثر زیادی دارد.



 



وی با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد جنگ ترکیبی، افزود: باید از همان طریقی که دشمن اقدام میکند، از خود دفاع کنیم.



 



حجت الاسلام رکوفیان با اشاره به دخالت و اعلام مواضع مستقیم مسئولان ارشد آمریکا و کشورهای اروپایی در اغتشاشات سال گذشته، گفت: بسیاری از هنرمندان، ورزشکاران و تیم های خارجی واکنش نشان داده و بیانیه دادند در حالی که ده ها برابر بزرگتر از این اتفاق در کشورهای خودشان رقم میخورد.



 



مشاور فرهنگی معاون دانشجویی وزیر با تاکید بر اینکه در مسئله کشف حجاب قطعا دغدغه و هدف اصلی حجاب نیست، گفت: دعوای دشمن بر سر ایران قوی است زیرا از نظر قدرت نرم و سخت رو به رشد هستیم.



 




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12445
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید