parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/06/02 - 19:05
  • - تعداد بازدید: 5
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

نشست 2 ساعته نماینده وزیر بهداشت با معاون آموزشی دانشگاه و روسای دانشکده‌ها

همزمان با سفر دکتر عین اللهی،مقام عالی وزارت بهداشت به استان خراسان شمالی،دکتر طبائیان نماینده ویژه وزیر بهداشت با حضور در دانشکده پزشکی بجنورد و با برگزاری نشستی 2 ساعته با معاون آموزشی دانشگاه و روسا و مسئولین دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، بهداشت و پیراپزشکی مسائل و مشکلات حوزه آموزش، دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه را مورد بررسی قرار دادند.

 



به گزارش وب‌دا، در این نشست، دکتر طبائیان از حضور در جمع معاون دانشگاه و روسای دانشکده ابراز خرسندی کرد و یادآور شد: راه اندازی رشته های تحصیلات تکمیلی و جذب دانشجوی دوره رزیدنت پزشکی، باعث ارتقاء کیفیت آموزش و ارتقاء کمی و کیفی اعضای هیئت علمی و بدنبال آن ارتقاء کیفیت درمان را در استان به همراه دارد.



 



وی با اشاره به جذب 3000 هیئت علمی در آینده نزدیک در وزارت بهداشت ابراز امیدواری کرد که دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بتواند با پیگیری و احصاء واقعی نیاز خود در حوزه کمبود هیئت علمی و راه اندازی رشته های تخصصی، نیاز خود را در این حوزه تا حدودی مرتفع سازد.



 



نماینده وزیر بهداشت، موصوبه شورای فرهنگی در خصوص افزایش ظرفیت پزشکی را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: این مصوبه باید اجرایی شود و دانشگاه های علوم پزشکی باید با مدیریت و بهروری از امکانات فعلی خود این افزایش ظرفیت دانشجو را پوشش دهند، البته که توسعه فضای فیزیکی هم باید مورد توجه قرار بگیرد.



 



در ابتدای این نشست، دکتر علی اسماعیلی، معاون آموزشی دانشگاه، ضمن خیز مقدم به دکتر طبائیان، گزارش کوتاهی از وضعیت جغرافیایی و ترکیب جمعیتی و فرهنگی استان را ارائه داد و در ادامه به مسائل و مشکلات جاری در دانشکده های دانشگاه در حوزه های مختلف، بویژه حوزه آموزش اشاره کرد. سپس روسا و مسئولین دانشکده ها به نوبت مسائل و مشکلات حوزه مدیریتی خود را به سمع و نظر نماینده ویژه وزیر بهداشت رساندند.



 



دکتر طبائیان، نماینده وزیر بهداشت در خصوص موضوعات مطروحه توسط روسای دانشکده به تعدادی از آنان پاسخ داد و در خصوص دیگر موضوعات، اطمینان داد که آنان را به مسئولین ذی ربط در وزارت بهداشت ابلاغ نماید.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12341
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید