parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/08/22 - 14:16
  • - تعداد بازدید: 12
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

نقش مهم تمام سازمان‌ها در مبارزه با قاچاق کالای سلامت‌محور

جلسه کمیته پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور به میزبانی دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی و با حضور رئیس این دانشگاه‌ و نمایندگان ادارات استان برگزار و بر نقش مهم تمام سازمان‌ها در مبارزه با قاچاق تأکید شد.

به گزارش وب‌دا، دکتر سید جواد پورنقی روز یکشنبه 22 آبان‌ماه 1401 در این نشست با تأکید بر نقش مهم اداره تمام سازمان‌ها ازجمله پست در پیشگیری از قاچاق کالا، تصریح کرد: اداره پست با می تواند با ارتقای زمینه‌های همکاری مشترک، عرصه فعالیت را برای قاچاقچیان کالا تنگ کنند.





وی با بیان اینکه بخش اعظمی از مردم ما مشکلات انتقال مرسولات خود را با می‌توانند با پست و حمل و نقل استاندارد بر طرف کنند، اضافه کرد: در حوزه کالاهای سلامت‌محور نیز با حمل و نقل استاندارد کالای مردم، عرصه برای قاچاقچیان کالا تنگ خواهد شد.





دکتر پورنقی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم این مسئله را با فرهنگ‌سازی پیش ببریم چرا که بحث سلامت، خصوصا در حوزه دارو مسائل پیچیده خود را دارد، یکی از اهداف طرح دارو یاری مبارزه با قاچاق معکوس بود، دارو با ارز یارانه ای تولید می شد و در کشورهای همسایه با قاچاق معکوس با قیمت کمتری فروخته می‌شد که مشتری‌های خاص خودش را داشت.





رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نظارت بر قاچاق دارو و کالا را ضروری ارزیابی کرد و گفت: هم‌افزایی در راستای گسترش نظارت‌های دقیق در این حوزه، ثمرات ارزشمندی برای مردم خواهد داشت.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11263
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید