parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/03/24 - 11:28
  • - تعداد بازدید: 12
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

نه به ساخت بیمارستان جدید مادر و کودک در مکانی خارج از شهر بجنورد

پزشکان، پرستاران، کادر پاراکلینیک، اداری، پشتیبان بیمارستان امام علی(ع) بجنورد با انتشار متنی، خواستار جانمایی بیمارستان مادر و کودک در داخل شهر و دسترس همگان شدند.

 



به گزارش وب‌دا، در این متن آمده است:



ما پزشکان، پرستاران، کادر پاراکلینیک، اداری، پشتیبان بیمارستان امام علی(ع)، مادران و پدران دیروز،امروز و فردا با سال ها کار در بطن بیمارستان و در نزدیک ترین فاصله با دردمندان و بیماران، ارزش لحظه‌ها، دقایق و حتی ثانیه‌ها در حیات و ممات بیماران را با تک تک سلول‌هایمان حس کرده‌ایم.



 



برای ما تصور درد و رنج و اضطرابی که مادران و پدران نوزادان و کودکان بد حال، در مسیر طولانی بیمارستان خارج از شهر، در حالی که کودک دردمند و بیمار خود را در آغوش فشرده اند، کاملاً ملموس است.



 



برای ما کاملا ملموس است تصور درد و استرس مادر باردار با درد زایمان در راه طولانی بیمارستان.



 



آنجا که دقایق و ثانیه‌ها تعیین‌کننده حیات و ممات آن. آنجا که دقایق و ثانیه‌ها تعیین‌کننده رهایی به موقع از دردهای عذاب آور هستند، درحالیکه امکان ساخت بیمارستان تخصصی مادر و کودک در داخل شهر مهیا است.



 



سوال ما این است چرا نه؟



 



در خواست ما(مدافعان سلامت) از همه مسئولین استانی که نقشی در تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای ساخت بیمارستان تخصصی مادر و کودک دارید این است که مادران و پدران و فرزندان معصوم و آسیب‌پذیر را دریابید و دل به دغدغه‌هایشان بسپارید.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12111
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید