parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/08/24 - 13:57
  • - تعداد بازدید: 4
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

نیروی انسانی و دانش فنی بازوان توانمند توسعه حوزه سلامت هستند

مدیر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نخستین رویداد ملی سرمایه گذاری فناوری سلامت با بیان این تامین مالی طرح ها لازم، اما گلوگاه اجرای طرح ها نیست، اعلام کرد: نیروی انسانی و دانش فنی فراهم کننده بسترهای لازم است و در صورت تامین آن تامین مالی نیز رخ می دهد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر حمیدرضا بنفشه روز سه شنبه 24 آبان ماه 1401 در بجنورد با تاکید بر این که باید برنامه ای برای حمایت از دانشجویان و اساتید وجود داشته باشد، افزود: این نیروها نیروی اصلی محرکه کشور و بسترساز توسعه هستند.



 



وی با بیان این که باید روند تکاملی دانشگاه ها طی شود و امروزه با ارزش آفرینی از دانشگاه های نسل یک به دانشگاه های نسل چهار رسید، ادامه داد: دانشگاه ها باید حل کننده و پاسخ گوی نیازهای منطقه خود باشند و با تمرکز زدایی و استفاده حداکثری از تمام ظرفیت های کشور استفاده کنند.



 



وی از تصویب مشوق هایی برای حمایت از سرمایه گذاران شرکت های دانش بنیان و ایده های نو و فناورانه خبر و ادامه داد: در بخشی از قانون اعتبار مالیاتی معافیت های مالیاتی مناسبی برای این سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است.



 



دکتر بنفشه با اشاره به حمایت وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طرح های محصول محور در حوزه سلامت؛ اضافه کرد: طرح های تحقیقاتی حوزه سلامت که محصول محور هستند می توانند با ارسال طرح های خود به این وزرات خانه از حمایت های مورد نظر برخوردار شوند.



 



وی یادآوری کرد: تولید، اشتغال، دانش بنیان سرلوحه سیاست های وزرات بهداشت،درمان و آموزش پزشکی است و تلاش ها نیز در راستای رسیدن به دستاوردهای ارزشمند در این بخش است.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11274
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید