parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/12/24 - 08:45
  • - تعداد بازدید: 13
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

همکاری ستاد اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم

در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان، در خصوص زمینه‌های همکاری مشترک و کمک ستاد اجرایی در حوزه دانشجویی و فعالیت‌های فرهنگی گفتگو شد.

 



به گزارش وبدا، دکتر جواد شاهین‌فر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عصر روز سه‌شنبه 23 اسفندماه 1401 در دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان شمالی اظهار داشت: خواهان کمک ستاد اجرایی در حوزه دانشجویی و فعالیت های فرهنگی هستیم.



 



وی افزود: در صورت تعامل گروه‌های‌ جهادی تحت نظر بنیاد احسان و گروه‌های جهادی دانشجویی، بازدهی فعالیت‌ها بیشتر خواهد شد.



 



دکتر شاهین‌فر تصریح کرد: دانشگاه سبدهای غذایی خاصی را توزیع می‌کند اما کافی نیست لذا ستاد اجرایی در این حوزه می‌تواند یاریگر باشد.



 



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: علاقه‌مند به پیشبرد اهداف حوزه سلامت با فعالیت‌های برون‌بخشی هستیم تا مردم خدمات بیشتری دریافت کنند.



 



شکیبایی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان شمالی نیز در این جلسه از افتتاح مرکز تخصصی مادر و کودک در استان خبر داد و اظهار داشت: در این مرکز تمامی خدمات مورد نیاز یک مادر از پیش از بارداری تا تولد فرزند به فرد ارائه می‌شود.



 



وی کمک به بیماران صعب‌العلاج، پرداخت تسهیلات به زوج‌های نابارور و لبخند احسان را ازجمله برنامه‌های این نهاد در حوزه درمان برشمرد و گفت: ستاد اجرایی آمادگی خرید آمبولانس به صورت مشارکتی با دانشگاه را دارد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11739
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید