parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/07/26 - 21:11
  • - تعداد بازدید: 11
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

پایان کار تیم ارزیابان اعتباربخشی وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

ارزیابان اعتباربخشی موسسه ای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پس از حضور در استان و ارزیابی و بازدید از حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، به کار خود پایان دادند.

 



به گزارش وب‌دا، جلسه اختتامیه اعتبارسنجی موسسه ای دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی توسط تیم اعزامی وزارت بهداشت عصر چهارشنبه 26 مهرماه 1402 در سالن جلسات دانشکده بهداشت برگزار شد.



 



دکتر جواد شاهین فر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این جلسه اظهار کرد: در آینده نه چندان دور دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به تیپ دو ارتقا خواهد یافت.



 



وی یکی از مهم ترین برنامه های دانشگاه را جوانی جمعیت عنوان کرد و گفت: سیاست هوشمندسازی دانشگاه صورت پایلوت در بخش های مختلف دانشگاه اجرایی شده است.



 



رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اقدامات این دانشگاه در راستای راه اندازی سلول درمانی برای نخستین بار، ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال بخش‌هایی از این مرکز افتتاح شود.



 



وی با بیان اینکه تلاش دانشگاه آن است که هر دو هفته یک پروژه را در دانشگاه افتتاح کنیم، با اشاره به برگزاری کنگره بین المللی جوانی جمعیت، گفت: مجوز دستیاری داخلی و جراحی را اخذ کردیم و امسال نخستین رزیدنت ها مشغول به تحصیل شدند.



 



دکتر شاهین‌فر افزود: سیاست های خود را معطل اعتبار نکردیم و با تلاش بیشتر، همزمان با آغاز توسعه زیرساخت‌های دانشگاه، بودجه نیز اخذ شده است.





دکتر کاوه، سرپرست تیم ارزیاب اعزامی نیز در این جلسه اظهار داشت: از صبح امروز بازدید‌های فشرده صورت گرفت که بررسی آن نیازمند زمان بیشتری است تا نتیجه گیری حاصل شود.



 



وی با تاکید بر اینکه نقاط ضعف و قوت در کنار یکدیگر دیده می شود، افزود: هدف تیم ارزیاب کمک به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوده است.



 



دکتر کاوه با تقدیر از جدیت مسئولان دانشگاه گفت: طبیعی است دانشگاه نوپا مشکلاتی داشته باشد اما عزم مدیران برای رفع آنان راهگشا است.



 



وی الکترونیکی کردن بخش های مختلف دانشگاه، آموزش مجازی، طراحی و فضای مناسب دانشکده دندانپزشکی و مرکز مهارت های بالینی از جمله نقاط قوت این دانشگاه برشمرد و بیان کرد: خوشبین هستیم تا در آینده نزدیک زیرساخت های دانشگاه توسعه پیدا خواهد کرد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12508
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید