parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/08/17 - 21:01
  • - تعداد بازدید: 12
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

پایگاه اورژانس جاده‌ای مایوان راه‌اندازی شد

با حضور رئیس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و همچنین امام جمعه و فرماندار فاروج و سایر مدیران استای و شهرستانی، یک پایگاه اورژانس جاده ای فاروج در مایوان راه‌اندازی شد.

به گزارش وب‌دا، دکتر دولت آبادی رئیس اورژانس این دانشگاه گفت: با هماهنگی‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی این دانشگاه، پایگاه شهری فاروج در مایوان فعال شد تا بتواند در راستای اراه خدمات مطلوب به مردم کمک کند.



 



گفتنی است؛ همزمان با راه اندازی این پایگاه در مکان استیجاری که روبان آن توسط فرزند شهید عباسی قیچی شد، کلنگ احداث ساختمان این پروژه نیز بر زمین زده شد که قرار است توسط خیر نیک اندیش احداث شود.



 



حجت الاسلام نوروزی، امام جمعه فاروج در مراسم کلنگ زنی این پروژه که قرار است در زمینی به مساحت 300 متر مربع و در بنای 120 متر مربعی توسط خانواده مرحوم غلامحسین مجیدی احداث شود، بر ضرورت حضور خیران در احداث و تکمیل پروژه ها تاکید کرد و افزود: امروز در کشور به این مسئله نیاز داریم که خیران در حوزه سلامت بیشتر فعال شوند.



 



عبدالرضا فرزانه فرماندار فاروج نیز در این مراسم گفت: این منطقه به لحاظ حوادث کوهنوردی خیلی حائز اهمیت است و هر ساله شاهد اتفاقات ناگواری هستیم و احداث این پایگاه می‌تواند خدمات خوبی در زمان نیاز ارائه دهد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11244
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید