parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/12/01 - 02:21
  • - تعداد بازدید: 7
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

پرداخت 189 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات ناباروری و بیماران خاص

مسئول بیماران خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از پرداخت 189 میلیارد و 93 میلیون ریال تسهیلات به بیماران خاص و زوج های نابارور از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و اعلام کرد: در این بازه زمانی هزار و 608 نفر برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شده اند که 379 نفر تسهیلات را دریافت کرده اند.

مهری فرشاد روز دوشنبه یکم اسفندماه 1401 در گفت و گو با وب‌دا، اظهار کرد: 44 نفر از معرفی شدگان، بیماران صعب‌العلاج، 448 نفر بیمار سرطانی، 692 نفر بیمار خاص و 423 نفر متقاضیان وام ناباروری هستند که از این تعداد، 9 نفر از بیماران صعب‌العلاج، 93 نفر از بیماران سرطانی، 167 نفر از بیماران خاص و 110 نفر از زوج‌های نابارور تاکنون از این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.



 



وی خاطرنشان کرد: از ابتدای 1401 تا آذر ماه، 310 متقاضی نیز برای دریافت تسهیلات ناباروری به بانک معرفی شده‌اند.



 



مسئول بیماران خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: این تسهیلات برای جبران هزینه‌های درمانی بیماران خاص و زوج‌های نابارور تا سقف 500 میلیون ریال پرداخت می‌شود.



 



وی با بیان اینکه خدمات رایگان متعددی از سوی معاونت درمان به بیماران خاص ارائه می‌شود، افزود: صدور دفترچه بیماران خاص نیز برای این بیماران انجام می‌شود و پس از شناسایی بیمار توسط پزشک معالج به معاونت درمان ارجاع و سپس برای فرآیند صدور دفترچه بیماران خاص به بیمه معرفی می‌شوند.



 



فرشاد با اشاره به خدماتی که توسط این دفترچه به بیماران خاص ارائه می‌شود، ادامه داد: خدمات قابل ارائه بسته به نوع بیماری نیز متغیر است.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11610
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید