parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/08/30 - 01:28
  • - تعداد بازدید: 4
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

پروژه‌های حوزه بهداشت در مانه و سملقان روی ریل اجرا قرار گرفت

صبح امروز آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۹ پروژه خانه بهداشت روستایی در مانه و سملقان انجام شد که می‌توان آن را بهار کلنگ‌زنی پروژه‌های حوزه بهداشت در این شهرستان دانست.

به گزارش وب‌دا، این آیین روز دوشنبه 30 آبان‌ماه 1401 با حضور دکتر پاکمهر و دکتر وحیدی نماینده‌های مردم پنج شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی، دکتر پورنقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، فرماندار مانه و سملقان و امام جمعه آشخانه برگزار شد.



 



به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، محل تأمین اعتبار احداث این ۹ پروژه خانه بهداشت از محل محرومیت‌زدایی خواهد بود.



 



دکتر پورنقی با اشاره به اینکه این پروژه ها در کمتر از ۶ ماه توسط پیمانکار احداث و به بهره برداری خواهد رسید، ابراز کرد: پروژه های خانه بهداشت روستایی در روستاهای کشانک، زوعلیا، برج زنگان، گرماب، چشمه قربان شادی، کاریز، کوه قلعه، شورسو و الله قلی احداث خواهد شد.



 



وی تصریح کرد: این پروژه ها در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع و در بنایی به متراژ ۷۵ متر مربع احداث خواهد شد و اعتبار پیش بینی شده برای احداث هر خانه بهداشت ۷۰۰ میلیون تومان است.



 



گفتنی است علاوه بر پروژه های کلنگ زنی شده طی امروز، طی ۳ ماهه گذشته عملیات اجرایی احداث خانه بهداشت روستایی در روستاهای قسطی، گز آباد و قزل قلعه در شهرستان مانه و سملقان آغاز شده است که می توان آن را گامی موثر برای توزیع عادلانه خدمات بهداشتی در روستاهای استان دانست.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11292
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید