parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/02/22 - 05:34
  • - تعداد بازدید: 11
  • - زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /appsettingFree

پیاده‌روی عمومی هفته سلامت با حضور گرم شهروندان بجنوردی

پیاده‌روی عمومی هفته سلامت با حضور گرم شهروندان بجنوردی در جاده سلامت به مقصد بش‌قارداش برگزار شد.

 



به گزارش وب‌دا، این پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت، هفته جمعیت، هفته هلال احمر، هفته معلم، روز کارگر و شوراها با همکاری علوم پزشکی خراسان شمالی، شهرداری، مرکز بهداشت، معاونت بهداشتی دانشگاه، هلال احمر و سایر ارگان‌ها روز جمعه 22 اردیبهشت‌ماه 1402 برگزار شد و نماینده مردم ۵ شهرستان استان در مجلس، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، سرپرست و معاون مرکز بهداشت بجنورد، معاون فرماندار، مدیر آموزش و پرورش بجنورد و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی در این پیاده‌روی شرکت کردند.



 



بر اساس این گزارش، مراسم شاد و با نشاط پس از پیاده‌روی هفته سلامت با گردهمایی پرشور اقشار مردم در پارک بش قارداش برگزار و از چندین خانواده بجنوردی ازجمله مادران دارای فرزندان چندقلو، تقدیر شد.



 



 



در ایستگاه‌های سلامت برپا شده از سوی مرکز بهداشت بجنورد، خدمات غربالگری سلامت ارائه و نیز بسته‌های آموزشی با محوریت حمایت از جوانی جمعیت و فرزندآوری توزیع شد.



 



 



دکتر پاکمهر، نماینده مردم ۵ شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته سلامت به سپیدجامگان عرصه خدمت، در حاشیه پیاده روی عمومی هفته سلامت در گفتگو با خبرنگار وب‌دا، خاطرنشان کرد: مردم سرمایه‌های اجتماعی هستند که در همه عرصه ها از جمله سلامت حضور فعالی دارند.



 



 



معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در آیین پیاده روی هفته سلامت از اهمیت فرزندآوری گفت و افزود: فرزندان از مولفه های مهم ثروت در خانواده هستند.



 



 



دکتر محمدرضا اکبری به نقش ورزش در تأمین سلامتی و پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر اشاره کرد و با بیان اینکه برنامه‌‌های حوزه سلامت با مشارکت مردم انجام می‌شود، اعلام کرد: عبور از بحران جمعیتی نیز با مشارکت و همراهی مردم محقق می‌شود.



 



 



وی اجرای پزشکی خانواده شهری را از اهداف مهم هفته سلامت امسال ذکر و بیان کرد: پزشکی خانواده به دنبال تأمین سلامت عمومی است و این طرح اکنون در آشخانه راه‌اندازی شده و سپس در شیروان و بجنورد اجرایی می‌شود.



 



 



دکتر نعمتی، سرپرست مرکز بهداشت بجنورد نیز در حاشیه پیاده‌روی بزرگ هفته سلامت از عملکرد همکاران مجموعه مرکز بهداشت بجنورد در ارائه و معرفی خدمات سلامت به عموم مردم تقدیر کرد.



 



 



وی خاطرنشان کرد: با هدف تأمین سلامت شهروندان و در راستای سلامتی برای همه، ایستگاه‌های سلامت در پارک بش قارداش در مراسم پیاده روی عمومی برپا شد و سلامت مردم مورد سنجش و غربالگری قرار گرفت.



 


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12000
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید